Close
logo-samandehi
بسته

۱۰رزومه ساز رایگان برتر

زمان مطالعه این مطلب: ۳ دقیقه
تبلیغ-3

۱۰رزومه ساز رایگان برتر

نوشتن رزومه مناسب یکی از امتیازات بازار کار است، اگر شما قصد دارید با تخصص و مهارت هایی که دارید به کسب درآمد بپردازید و یا به استخدام یک شرکت یا موسسه خارجی و یا داخلی در بیایید باید یک رزومه ی کاری مناسب داشته باشید.  یک رزومه ‌ی خوب باید تمام توانایی‌ ها و مهارت ‌های حرفه ‌ای متناسب با شغل یا حرفه ‌ی مورد نظر را پوشش دهد. امروز ما یک لیست ده تایی از رزومه ساز های رایگان برای شما تهیه کردیم.

طبق آمار موجود در موتورهای جستجو ۱۰ رزومه ساز رایگان برتر به شرح زیر می باشد:

 

LinkedIn

Indeed

Resume

Canva

Novoresume

Standard Resume

Resumonk

ResumeGenius

Zety

jobinja

۱- LinkedIn

ابزار رزومه ساز لینکدین امکان ساخت رزومه انلاین به زبان‌های مختلف را به شکل رایگان برای کاربران فراهم کرده است. همچنین، امکان دانلود رزومه ساخته شده در لینکدین به شکل فایل PDF نیز وجود دارد.

Screenshot (79)

۲- Indeed

با استفاده از رزومه ساز Indeed می‌توانید با طی کردن مراحل بسیار ساده و سریع، رزومه‌ای حرفه‌ای بسازید و آن را با کارفرمایان مد نظر در همین وب‌سایت به‌اشتراک بگذارید.

Screenshot (80)

۳- Resume

سومین ابزار رزومه ساز(Resume )است این ابزار برای افرادی که می‌خواهند در حین نوشتن رزومه، توصیه‌هایی برای بهبود رزومه دریافت کنند گزینه‌ای عالی به شمار می‌رود. وب‌سایت رزومه ساز ‌Resume قالب‌های آماده زیادی برای مشاغل در حوزه‌های تخصصی مختلف را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

Screenshot (81)

۴- Canva

اگرمیخواهید یک رزومه خلاقانه و کاملا حرفه ای بسازید وبسایت canva بهترین گزینه برای انتخاب است که چندین قالب متفاوت در حوزه های کاری مختلف ارائه میدهد.

Screenshot (82)

۵- Novoresume

Novoresume ابزاری برای بهینه‌سازی دارد که محتوای رزومه را بررسی و تحلیل می‌کند و پیشنهادهایی را ارائه می‌دهد که می‌توانید محتوای رزومه خود را بهبود ببخشید. همچنین امکان بهینه‌سازی و شخصی‌سازی قالب رزومه و پیش‌نمایش آن نیز برای کاربران این ابزار فراهم کرده است.

Screenshot (83)

۶- Standard Resume

رزومه ساز Standard Resume با جدا کردن بخش‌های نوشتن و طراحی رزومه، امکان تمرکز بیشتر روی محتوا و اطلاعات رزومه را فراهم می‌کند. همچنین، رزومه‌های ساخته شده توسط این ابزار را می‌توان به شکلی طراحی کرد تا مشاهده آن برای افرادی که از موبایل یا دستگاه‌های دیگر استفاده می‌کنند، ساده‌تر شود

Screenshot (85)

۷- Resumonk

Resumonk یکی از بهترین ابزارهای رزومه ساز رایگان است که فایل قابل دانلود رزومه را در فرمت‌های PDF و DOCX در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. شمابا استفاده از آن می‌توانید قالب مورد نظر را از میان قالب‌های آماده و جذاب این ابزار انتخاب کنید و با پر کردن فرم اطلاعات، رزومه حرفه‌ای خود را به سرعت بسازید.

Screenshot (86)

۸- ResumeGenius

با استفاده از این رزومه ساز می‌توانید رزومه مد نظر برای هر موقعیت شغلی را بسیار ساده و سریع بسازید. کاربری و ظاهر این ابزار ساده است و با استفاده از آن می‌توانید با راهنمایی گام به گام، بخش‌های مختلف رزومه خود را تکمیل کنید.

Screenshot (87)

۹- Zety

Zety یکی از ابزارهای رزومه ساز کاربردی است که قالب‌های بسیار زیادی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. استفاده از این ابزار بسیار ساده است

Screenshot (88)

۱۰- Jobinja

جابینجا یک رزومه ساز رایگان ایرانی است که شما میتوانید درآن رزومه خودرا به طور حرفه ای و خاص طراحی کنید و آن را برای موقعیت‌های شغلی آگهی‌های مختلف این پلتفرم ارسال کنید.

Screenshot (89)
منبع:تیم تخصصی اسمارت رنکینگ

وارد کردن عنوان نمایشی در هاور

Hover Box Element

برای تغییر این متن روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

به پست بالا نظر دهید

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *