Close
logo-samandehi
بسته

۱۰نرم افزار معروف آهنگسازی!

زمان مطالعه این مطلب: ۳ دقیقه
تبلیغ-3

۱۰نرم افزار و اپلیکیشن معروف آهنگسازی

امروزه نرم افزارها و اپلیکیشن‌های زیادی برای آهنگسازی ، ویرایش صدا، تنظیم و میکس و …موسیقی  در بازار و مارکت‌ها موجود هستندکه هرکدام نقاط ضعف و قوت خودرادارند و همه ی آنها کارآمد نیستند همچنین امتحان کردن تمامی این اپلیکیشن ها کاری دشوار و زمانبر است بنابراین امروز با ۱۰تااز پرکاربردترین نرم افزارها و اپلیکیشن های معروف را به شما معرفی میکنیم.

باماهمراه باشید

طبق آمار موجود در موتورهای جستجو ۱۰نرم افزار و اپلیکیشن معروف آهنگسازی به شرح زیر می باشد:

 

  • Cubase

  • GaragBand

  • Adobe Audition

  • FL Studio

  • Music Maker Jam

  • Reason Compact app

  • BandLab Cakewalk SONAR

  • Auadacity

  • Albeton live

  • Studio One

۱-نرم افزار Cubase

cubase یک نرم افزار قدرتمند برای اهنگسازی است که سابقه ی زیادی در نرم افزارهای ساخت آهنگ دارد و یکی از بهترین و قدیمی ترین نرم افزارها می‌باشد.

میکس قدرتمند ،دارای افکت‌های صدای عالی و صداهای درام و بیت های متنوع از جمله ویژگی های مثبت این نرم افزار خاص است.

C105_01-rIKWvCRUXAE4dFLtKfJ4qTgNlZHPrjFZ

۲-نرم افزار GarageBand

GarageBandدارای یک استودیوی اهنگسازی داخل مک می باشد، که دارای یک کتابخانه‌ی موسیقی کامل است و شامل سازهای گیتار درام و … و همچنین صداهای مختلف می باشد.

این نرم افزارقابلیت ضبط با میکروفون دارد و می تواند به گیتارهای الکتریک، کیبورد و… وصل شود همچنین دارای صداهای درام و بیت های متنوع است و می توان ترک های زیادی را به یک موسیقی اضافه کرد.

garageband.0-1

۳-نرم افزار Adobe Audition

Adobe Audition ساخت شرکت ادوبی است. نه تنها قابلیت ادیت موسیقی را دارد، بلکه توانایی ضبط مولتی ترک را دارد و دارای قابلیت‌های قوی برای پاکسازی صداهای اضافی و نویز می باشد.همچنین دارای استریوی عالی برای ادیت و ابزارهای دیداری مفیداست

Audition-Featured-800x440-2

۴-نرم افزار FL Studio

این نرم افزار بدلیل رابط کاربری نسبتا ساده یک  موسیقی ساز مناسب برای کاربران مبتدی است.

 برای FL Studio محیط ساده ای طراحی شده است ،دارای قابلیت ضبط چندین صدا و ادیت صدا و اصلاح موسیقی است همچنین دارای افکت های متنوع صدایی و ویدیویی وقابلیت اجرا و ذخیره فایل ها با فرمت های مختلف است

FL-studio-1

۵-نرم افزار Music Maker Jam

بااین نرم افزار می‌توانید موسیقی های مختلف را انتخاب کنید و با میکس کردن آن ها موسیقی منحصر به فرد خود را ایجاد کنید. این نرم افزار دارای لوپ های سطح بالا می باشد. با این نرم افزار می توان ضرب را عوض کرد و گام آن را تغییر داد

5af689631355c519fdf37c9924a79e8d-1

۶-اپلیکیشن Reason Compact

کارکردن بااین اپلیکیشن بسیار راحت است و اگر شما تازه در مسیر آهنگسازی قرار گرفتید این اپلیکیشن به شما معرفی میشود.رایگان بودن امکانات اولیه نرم افزار و طراحی عالی و همچنین قابلیت میکس کردن عالی از جمله ویژگی هایی است که باعث معروف شدن این اپ شده است.

reason-compact

۷-نرم افزار و اپ BandLab Cakewalk SONAR

نرم افزار فوق العاده حرفه ای و پر محتوای سونارمدت زیادی است که تهیه کنندگان و آهنگسازان مطرح جهان را همراهی میکند بااین نرم افزار شما به تنهایی میتوانید پروژه های خود را ب صورت حرفه ای پیش ببرید.

همچنین اپلیکیشن BandLab هم برای موبایل ارائه شده است که کاملا رایگان است.

068ozahF4McND4LEOWv1fek-1.fit_scale.size_1028x578.v_1569478714-1

۸-نرم افزار Auadacity

این نرم افزار رایگان، کم حجم و قدرتمند برای ویرایش فایل های صوتی و همچنین ضبط موسیقی می باشد. در بیشتر سیستم ها اجرا میشود ودارای کارایی های ضروری برای ساخت موسیقی و ابزارهای متنوع است.

imgingest-5821360430816365893-1

۹-نرم افزار Ableton live

این نرم افزار معروف در واقع مانند یک استودیوی مجازی قدرتمند عمل کرده و مجموعه ای از صداهای زیبا و جدید در اختیار شما قرار می دهد که می توانیداز آن ها در آهنگسازی استفاده کنید.این نرم افزاردارای افکت های متنوع ونمونه کارهای بسیار و همچنین موج‌های صدای جدید است.

12772672_800-1

۱۰-نرم افزار Studio One

اخرین نرم افزار درلیست ۱۰تای برتر ما Studio One است که در آهنگسازی، یکی از بهترین کیفیت های صدا و امکانات فراوانی را ارائه می دهد این نرم افزاردارای سرعت بالا در میکس و ضبط موسیقی و آکورد های جدیداست در قسمت میکس و مستر دارای DDP import می باشد

13148456_800-1
منبع:تیم تخصصی اسمارت رنکینگ

وارد کردن عنوان نمایشی در هاور

Hover Box Element

برای تغییر این متن روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

به پست بالا نظر دهید

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *