Close
logo-samandehi
بسته

۱۰ضدتعریق برتر برای تابستان

زمان مطالعه این مطلب: ۴ دقیقه
تبلیغ-3

۱۰ضدتعریق برتر برای تابستان

عرق کردن بسیار ازار دهنده است خصوصاً اگر بوی بدی نیز داشته باشد. هیچ فردی نمی‌خواهد که بدن او بوی بد بدهد  محصولات ضدتعریق زیادی در بازار موجود هستند و برخی از آن‌ها به‌عنوان بهترین مارک ضد عرق شناخته شده‌اند.

محصولات ضد عرق مثل اسپری ضد عرق یا مام زیر بغل، فرایند عرق کردن را کاهش می‌دهند. نمک آلومینیوم به عنوان ماده فعال در ترکیبات یک محصول ضدتعریق، در عرقی که از سطح پوست خارج می‌شود حل می‌شود. سپس نمک موجود در آن بر روی منافذ پوست و غدد تعریق می‌نشیند و میزان خارج شدن عرق از این غدد را کاهش می‌دهد.

حال میخواهیم ۱۰تا از بهترین اسپری های ضد عرق را به شما معرفی نماییم.

طبق آمار موجود در موتورهای جستجو ۱۰ ضدتعریق برتر برای تابستان به شرح زیر می باشد:

 

داو (Dove)

نیوآ (Nivea)

دیگری (Degree)

رکسونا (Rexona)

اکس (Axe)

باباریا (Babaria)

ژیلت (Gillette)

آدیداس (Adidas)

فا (Fa)

کریستال (Crystal)

۱-داو (Dove)

این اسپری ضد عرق که یکی از بهترین مارک های اسپری زنانه شناخته می‌شود و در رایحه‌های گوناگونی وجود دارد. این محصول تا ساعت‌ها بوی خوش خود را روی بدن شما باقی می‌گذارد و از بروز عرق پیشگیری می‌کند.این محصول برای افرادی با پوست حساس نیز مناسب است و باعث بروز لکه‌های پوستی، خارش، قرمزی و تحریکات پوستی نمی‌شود.

اسپری-زیر-بغل-زنانه-داو-انار-1

۲-نیوآ (Nivea)

نیوآ هم یکی از بهترین مارک های اسپری ضد عرق است. محصولاتی که نیوآ به عنوان اسپری ضد عرق عرضه می‌کند، همگی فاقد الکل هستند و به دلیل تماس مستقیم با پوست بدن، رنگ یا مواد نگهدارنده هم ندارند. زمانی که از اسپری‌های این برند استفاده می‌کنید، ردی از لکه یا سفیدی روی لباستان باقی نخواهد ماند و لباس‌هایی که رنگ روشنی دارند، در ناحیه زیر بغل تغییر رنگ نخواهند داشت

-nivea-مدل

۳-دیگری (Degree)

یکی از مهمترین ویژگی این اسپری هاکه آن را به یکی از بهترین مارک های اسپری ضد عرق زنانه تبدیل کرده است، این است که حتی اگر بلافاصه بعد از اصلاح محصولات این برند را استفاده کنید، بدن شما دچار تحریکات پوستی نمی‌شود قیمت مناسبی نیز دارد این محصول فاقد الکل بوده و تا ۴۸ ساعت روی پوست ماندگاری دارد.

390

۴-رکسونا (Rexona)

رکسونا هم بهترین محصولات را دراین زمینه عرضه کرده است که از مواد آنتی باکتریال استفاده کرده اند و ماندگاری ۴۸ ساعته دارند و خشک و تمیز نگه‌داشتن پوست در این بازه زمانی ویژگی دیگر این محصولات است

447

۵- اکس (Axe)

رایحه‌ها و مدل های متنوع، از ویژگی‌های اسپری‌های اکس است. بیشتر محصولات آن ۴۸ ساعته هستند و با خشک نگه‌داشتن محیط زیر بغل، از تجمع باکتری‌ها جلوگیری می‌کنند و باعث کاهش میزان تعریق و مانع از بدبو‌شدن محیط زیر بغل می‌شوند.این اسپری ها از پرفروشترین محصولات ضد تعریق هستند.

d9a8aa90-971a-4df7-942d-43ebe944f87f

۶-باباریا (Babaria)

ممکن است شما باباریا را بخاطر بادی اسپلش های معروفش بشناسید اما شاید جالب باشد که بدانید این برند اسپری های مردانه وزنانه ضد تعریق نیز تولید میکند که فاقد الکل و پارابن است از تحریکات پوستی جلوگیری می‌کنند و برای پوست‌های حساس مناسب هستند. ماندگاری ۲۴ ساعته نیز دارند

7141

۷-ژیلت (Gillette)

یکی از قدیمی‌ترین و بهترین مارک اسپری ضد عرق مردانه ، ژیلت است.

برخی از محصولات ضد تعریق این شرکت در پک‌های دوتایی عرضه می‌شود که باعث بالا رفتن ارزش خرید آن می‌شود. رایحه‌های خنک این برند باعث منتقل‌شدن حس شادابی و طراوت به افراد می‌شود.

gillette-adp-cool-wawe-e1628665584383

۸-آدیداس (Adidas)

ادیداس بهترین مارک اسپری ضد عرق زنانه و مردانه در خنک نگه‌داشتن و خشک ماندن زیر بغل است. ماندگاری محصولات این برند ۴۸ ساعته است و اثر فوق‌العاده‌ای دارد.

Untitled-111-1

۹-فا (Fa)

فا یکی از بهترین برندهای تولید اسپری ضد عرق زنانه و مردانه است که میزان ماندگاری آن ۷۲ ساعت است. این برند یک شرکت آلمانی است که به دلیل ویژگی های خاص خود ازجمله ماندگاری بالا و رایحه های متنوع به محبوبیت رسیده است

930cf3812144d1ce25f557f87df0d1cf4421c020_1653131295

۱۰-کریستال (Crystal)

این محصول فاقد آلومینیوم است و به راحتی جذب پوست می‌شود. ماندگاری آن ۲۴ ساعت و از عطرهای طبیعی مانند اسطوخودوس، چای سفید، چای سبز، وانیل و بابونه در ساخت آن استفاده شده است این اسپری روغن‌های طبیعی و ضروری هم دارد که باعث لطافت پوست می‌شود.

5-3
منبع:تیم تخصصی اسمارت رنکینگ

وارد کردن عنوان نمایشی در هاور

Hover Box Element

برای تغییر این متن روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

به پست بالا نظر دهید

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *