Close
logo-samandehi
بسته

۱۰ کلینیک برتر کامپوزیت دندان

زمان مطالعه این مطلب: ۲ دقیقه
تبلیغ-3

۱۰ کلینیک برتر کامپوزیت دندان

Dental composite

طبق اطلاعات موجود در موتور های جستوجوگر لیست ۱۰ کلینیک برتر کامپوزیت دندان به شرح زیر است:

 

 

  1. کلینیک دندانپزشکی نسترن
  2. کلینیک مانا
  3. کلینیک دکتر حمیدرضا نعیمی دادخواهان
  4. کلینیک دندان پزشکی شیوا محمدی
  5. کلینیک تخصصی دکتر سعیده محقق حضرتی
  6. کلینیک ثمین
  7. کلینیک دنتال رویال
  8. کلینیک دندانپزشکی اردون صنفی
  9. کلینیک دکتر ساسان ترابیان
  10. کلینیک دکتر سعید کریمی

۱۰ کلینیک برتر کامپوزیت دندان در تهران یکی از بهترین روش‌ها برای اصلاح ایرادات و نواقص ظاهری دندان است که باعث ایجاد لبخندی زیبا و در نهایت چهره‌ای جذاب می‌شود و به چهره زیبایه شما اعتماد به نفش میدهد.

کلینیک های معرفی شده با استفاده از متریال با کیفیت و پرسنل ماهر و دکتر متخصص و بسیار نمونه های کار موفق برای شما کامپوزیت انجام میدهند.

نحوه کارکرد کامپوزیت به درک و انتخاب صحیح تر شما کمک میکند :

در این روش با قرار دادن مواد کامپوزیت بر روی مینای دندان سعی بر آن می‌شود تا ناهنجاری‌ها و نامنظمی‌های دندان را پوشش بدهند. انجام کامپوزیت دندان معمولا در طی یک جلسه و بدون نیاز به هیچ گونه تراشی صورت می‌گیرد.

ماده‌ای که برای انجام این روش استفاده می‌شود معمولا ترکیبی از گلاس، کوارتز و رزین می‌باشد که به صورت خمیری بر روی دندان‌ها قرار گرفته و در نهایت با تابش نور بر روی آن‌ها به حالت سفت تبدیل می‌گردد.

بنابراین یک دندانپزشک خوب در این زمینه می‌تواند با توجه به تجربه و مهارتی که به دست آورده است نتیجه ایده آل و با کیفیتی را برای زیباجوی خود رقم بزند.
از آنجایی که پیدا کردن دندانپزشک با تجربه و ماهر در بین پزشکان در شهر تهران با وجود دکتران بسیاری که در این زمینه مشغول به فعالیت هستند کاری سخت و زمان‌بر است

پس از این رو ما در این مقاله لیستی از ۱۰کیلینیک برتر کامپوزیت دندان در تهران را به شما معرفی کرده ایم تا بدون اسیب به دندان های خود برای هزینه ای کمتر اسیب وارد نکنید

اغلب هزینه دستمزد هر دکتر متفاوت است وگرنه هزینه مواد اصل  با کیفیت از یک هزینه تقریبا مشخصی برخوردار است همچنین دندان ها علاوه بر استفاده روزانه ما از ان برای خوردن

اگر به ان اسیب برسد و درد و التهاب پیدا کند قابل تحمل نیست حتما قبل از انجام این کار با پزشک متبحر مشاوره کنید.

 

منبع: تیم تخصصی اسمارت رنکینگ

جهت مشاهده اطلاعات بیشتر به این سایت مراجعه کنید

وارد کردن عنوان نمایشی در هاور

Hover Box Element

برای تغییر این متن روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

به پست بالا نظر دهید

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *