Close
logo-samandehi
بسته

۱۰هتل ارزان در کربلا

زمان مطالعه این مطلب: ۳ دقیقه
تبلیغ-3

۱۰هتل ارزان در کربلا

اگر شما هم اربعین قصد سفر و رفتن به کربلا رادارید و نمیدانید کدام هتل از نظر رفاهی بهترین،و ارزانتر از سایر هتل هااست . با ما همراه باشید تا با ده هتل زیبا و ارزان که نزدیک حرم اباعبدالله نیز می باشند اشنا شید….

طبق آمار موجود در موتورهای جستجو ۱۰ هتل ارزان درکربلا به شرح زیر می باشد:

قصرکربلا

بیارق

بلازا

قمر

نعیم الوارث

برج الخلیج

القصر

جواهر

برج ال یاسین

بارون

۱-هتل قصر کربلا

هتل قصر کربلا یکی از هتل های چهار ستاره و نوساز کربلا است که فاصله بسیار کمی تا حرم دارد(یک دقیقه) و همین موقعیت مکانی هتل آن را جزو بهترین گزینه لیست ده تایی ما کرده است.

هزینه اقامت دراین هتل به ازای هر شب، ۱۲۰ دلار میباشد.(اتاق دوتخته)

download (2)

۲-هتل بیارق

هتل بیارق کربلا یکی از هتل های ۲ ستاره شهر کربلاست ودر فاصله ۵ دقیقه ای از حرم حضرت عباس (ع) قرار گرفته است.فاصله نزدیک تا حرم و اتاق های تمیز از دلایل انتخاب این هتل میباشد.

هزینه اقامت دراین هتل به ازای هرشب،۲۵ دلار است

download (3)

۳-هتل بلازا

هتل بلازا کربلا یکی از هتل های ۳ ستاره شهر کربلاست ودر فاصله ۶ دقیقه ای از حرم حضرت عباس (ع) قرار گرفته است. خدمات دهی و امکانات رفاهی این هتل بسیار عالیست.

هزینه اقامت دراین هتل به ازای هرشب،۶۶ دلار است.

Karbala-Plaza-Hotel

۴-هتل قمر

اقامتگاه قمر کربلا یکی از هتل های ۴ ستاره شهر کربلاست ودر فاصله ۷ دقیقه ای از حرم اباعبدالله  قرار گرفته است هزینه یک شب اقامت دراین مکان ۱۲۰ دلاراست.

WhatsApp-Image-2022-05-05-at-12.19.58-AM

۵-نعیم الوارث

هتل نعیم الوارث یکی از هتل های ۴ ستاره شهر کربلاست ودر فاصله ۱ دقیقه ای از حرم اباعبدالله ع قرار دارد.فاصله نزدیک تا حرم واتاق های تمیز از دلایل محبوبیت این اقامتگاه میباشد.

هزینه اتاق دو تحته دراین هتل به ازای هر یک شب۱۵۰ دلاراست.

download (4)

۶-برج الخلیج

هتل برج الخلیج یکی از هتل های ۳ ستاره شهرکربلاست ودر فاصله ۶ دقیقه ای از حرم امام حسین (ع)قرار دارد.فاصله نزدیک تا حرم وخدمات دهی بسیار عالی خدمه این هتل باعث شده اکثر زائران این مکان رابرای استراحت خود انتخاب کنند.

هزینه اقامت دراین هتل ۸۰ دلاراست.

fdyo9gsbioewl5j9cf0r

۷-القصر

هتل القصر کربلا در شارع حوراء زینب از خیابان های منتهی به حرم حضرت عباس ع قرار دارد.کیفیت مناسب و نزدیکی فاصله این هتل تا حرم از جمله مزیت های ان برای انتخاب می باشد. هزینه اقامت نیز ب ازای هرشب ۱۲۰ دلار است.

ثففث

۸-جواهر

هتل جواهر از هتل های ۴ ستاره ای است که در فاصله ۵دقیقه ای تا حرم قرار دارد.نزدیک بودن این هتل به بین الحرمین و همچنین اتاق های مجهز وتمیز و قیمت مناسب ان گزینه مناسبی جهت رزرو واقامت زوار میباشد.

Jawaher-Hotel-Karbala-17

۹-برج آل یاسین

این هتل تقریبا ۵ دقیقه تاحرم اباعبدالله پیاده روی دارد و سه ستاره است امکانات رفاهی این هتل با توجه به هزینه ها بسیار خوب است.هزینه یک شب اقامت دراین مکان ۳۶ دلار است.

index-1-750x350

۱۰-بارون

هتل بارون تنها هتل ۵ ستاره کربلا است که در فاصله ۱۸ دقیقه ای تا بین الحرمین واقع شده است.

امکانات منحصر به فرد این هتل از جمله استخر،سونا و حمام ترکی همچنین سرویس رایگان هر ۳۰ دقیقه یکبار تا نزدیکی حرم امام حسین علیه السلام و تسلط کارکنان به زبان فارسی می توانند از جمله دلایل انتخاب این هتل از جانب زائران باشد.

Baron-Hotel-Karbala
منبع:تیم تخصصی اسمارت رنکینگ

وارد کردن عنوان نمایشی در هاور

Hover Box Element

برای تغییر این متن روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

به پست بالا نظر دهید

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *