Close
logo-samandehi
بسته

۱۰قرص برتر چاقی و افزایش وزن

زمان مطالعه این مطلب: ۴ دقیقه
تبلیغ-3

۱۰ قرص برتر چاقی و افزایش وزن

امروزه دربرخی شبکه های اجتماعی می بینیم که بسیاری از صفحات مجازی راه کارهای کاهش وزن را به اشتراک می گذارند اما برخی ازافراد جامعه برعکس بدنبال افزایش وزن هستند پس ماامروز ۱۰ قرص برتر چاقی را معرفی می کنیم..

طبق آمار موجود در موتورهای جستجو ۱۰ قرص برتر چاقی و افزایش وزن به شرح زیر می باشد:

۱-سوپر فست فست

۲-اونیکس بادی

۳-جی فست اکستریم بلک

۴-فورس فکتور۲

۵-اورتومول اسپرت

۶-brewers yeast

۷-فارماتون

۸-کربو مکس

۹-سوپر فت فیس

۱۰-جی فست

۱-سوپر فت فست Super Fat Fast

قرص سوپر فت فست با افزایش اشتها و جذب غذای بالایی که دارد بدن شما را مجبور به اضافه ورن میکند . قرص چاقی سوپر فت فست ۱۰۰ در صد گیاهی و بدون عوارض جانبی میباشد این محصول یک محصول چاقی فوق العاده میباشد که توسط شرکت بهین دارو عرضه میگردد .

1dOhkYBuDTOKVv4M

۲-اونیکس بادیONIX BODY

اونیکس بادی یک محصول کاملا گیاهی و بدون عوارض میباشد که به تازگی به جمع مکمل های چاقی معروف دنیا پیوسته است.

این قرص با جذب بالای غذا و ویتامین های مفید بدن وهمچنین افزایش اشتها باعث چاقی یکنواخت و طبیعی کل بدن می شود.

قرص-چاقی-اونیکس-768x768

۳-جی فست اکستریم بلک G – FAST

این قرص ساخت کشور امریکا است. قرص جی فت اکستریم بلک با جواب دهی بالا در زمینه افزایش اشتها و جذب غذای بالایی که دارد میتواند در مدت زمان کوتاهی شما را به وزن و سایز ایدالتان برساند

1d5ecedc39b75465f4c97ab99aedb8ce

۴-فورس فکتور۲ (Force Factor2)

قرص چاق کننده فورس فکتور باعث چاق شدن بدن بصورت طبیعی می شود بدین صورت که به جای ورم و پف موقت سبب ایجاد ماهیچه سازی و بافت عضلانی  طبیعی در بدن می شود و به همین دلیل ،چاقی ایجاد شده با  Force Factor 2 قابل بازگشت به قبل نیست.

موارد منع مصرف:افراد زیر۱۴سال و بالای۶۰سال

دیابتی-مشکلات کلیوی و قلبی-مشکلات معده حاد-افراد با فشار خون بالا و پایین و…

43aa5e4b-c995-44b5-a178-9c5b428afbe6_1.d819369d57700036fded7d73bb43ea38

۵-اورتومول اسپرتOrthomol Sport

اورتومول اسپرت (Orthomol Sport) یک مکمل غذایی است که حاوی مواد مغذی مهمی برای حفظ عملکرد در طول ورزش است و بسیاری از ورزشکاران از ان استفاده می کنند. و می توان آن را یکی از انواع قرص های چاقی بحساب اورد.

s-l500

۶-قرص brewers yeast

قرص چاقی brewers yeast ، مخمر آبجو از قارچ تک سلولی به نام ساکارومایسس سرویزیه ساخته شده است. مخمر آبجو منبعی غنی از پروتئین، آهن و چندین ویتامین B است و به بهبود تحمل گلوکز و حفظ سطح قند خون سالم موجود کمک کند.

مخمر آبجو به دلیل خواص پروبیوتیکی که دارد از سلامت قلب و هضم سالم حمایت می‌کند.

brewers-yeast-tablets2

۷-فارماتونPHARMATON

قرص مولتی ویتامین محصول کشور سوییس است. فارماتون نام تجاری یکی از مکملهای ویتامین سوییسی اصل است که در ایران و سراسر جهان میباشد.

مولتی ویتامین فارماتون بدلیل فرم خاص دارویی – سوسپانسیون درون کپسول نرم دارای فراهم زیستی بسیار خوبی است و جزو مقبول ترین مولتی ویتامینها در کشور است.

فارماتون-1

۸-قرصcarbo max

در هر وعده ی مصرفی از مکمل کربو مکس ۵۷ گرم کربوهیدرات با کیفیت و از نوع پیچیده یا شاخه ای وجود دارد تا به آهستگی در بدن جذب شود و روند افزایش وزن را به عنوان یک منبع انرژی عالی پایدار نماید .

شما میتوانید برای کسب بهترین نتیجه از یک مکمل پروتئینی به صورت ترکیبی در کنار کربو مکس استفاده نمائید تا تمام نیاز های بدنی جهت عضله سازی و وزن گیری در کنار هم فراهم شود و وزن گیری خوب و با کیفیتی داشته باشید .

carbomax-maxmuscle

۹-سوپر فت فیس(Super fat face)

سوپر فت فیس محصول کشور آمریکا یکی از قوی ترین انواع قرص چاقی است. قرص چاقی سوپر فت فیس برای چاقی یکنواخت و طبیعی صورت کاملا گیاهی و بدون کوچکترین عارضه می باشد.

لازم به ذکر است قرص چاقی صورت سوپر فت فیس ساخت کمپانی دایماتیز آمریکا می باشد و با کپسول های فت فیس معمولی کاملا متفاوت است. بعبارتی کمپانی سازنده این دو محصول متفاوت می باشد.

قرص-چاقی-صورت-فت-فیس-Fat-face-2

۱۰-جی فست  G – FAST 

اکثر افرادی که لاغر هستند مشکل جذب مواد غذایی دارند . یعنی با وجود اینکه غذا زیاد می خورند ولی همچنان لاغر هستند ولی قرص چاقی گیاهی جی فست G – FAST  با تنظیم متابولیسم  بدن و با بالا بردن جذب مواد غذایی به طور چشم گیری موجب چاقی عمومی و افزایش وزن می شود.

14
منبع:تیم تخصصی اسمارت رنکینگ

وارد کردن عنوان نمایشی در هاور

Hover Box Element

برای تغییر این متن روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

به پست بالا نظر دهید

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *