Close
logo-samandehi
بسته

۱۰کشور برتر مهاجرت تحصیلی

زمان مطالعه این مطلب: ۲ دقیقه
تبلیغ-3

۱۰کشور برتر مهاجرت تحصیلی

۱۰ کشور برتر مهاجرت تحصیلی

این مطلب قصد دارد به شما ۱۰کشور برتر مهاجرت تحصیلی برای ایرانیان به شما معرفی کند

۱-آمریکا

۲-انگلستان

۳-المان

۴-چین

۵-کانادا

۶-استرالیا

۷-ایتالیا

۸-ترکیه

۹-سوئد

۱۰-هند

 

زمانی که به مهاجرت فکر می‌کنید، اولین سوال و مسئله ی مهمی که به ذهنتان می‌رسد این است که بهترین گزینه برای مهاجرت ایرانیان کدام  کشوراست؟ پاسخ این سوال به هدف شما از مهاجرت، میزان سرمایه مالی و نیازهایی که شما از کشور مقصد دارید، بستگی دارد..

به طور کلی  مهاجرت را می‌توانیم به سه دسته هدف تقسیم کنیم:

مهاجرت برای کار، مهاجرت برای تحصیل و مهاجرت برای سرمایه‌گذاری.

اینجاست که انتخاب کشور مقصد مورد نظر اهمیت دارد

زمانی هم که صحبت از مهاجرت تحصیلی می‌شود، فاکتورهایی که شما باید در نظر داشته باشید، فرق می‌کند. برای نمونه رتبه دانشگاه، کیفیت آموزش در رشته تحصیلی مورد نظرتان و هزینه‌های تحصیل از موضوعات مهمی به شمار می‌روند

البته گفته شده که طی چندین سال اخیر طبق رده بندی های موجود کشور های برگزیده ایرانیان برتر مهاجرت تحصیلی بیشتر این ۳ کشور بوده است:

*المان

*ترکیه

*ایتالیا

مزایای مهاجرت تحصیلی

۱-بهره مندی از آموزش عالی و دریافت مدرک معتبر

کسب یک آموزش در سطح بسیار عالی مطابق با اصلی‌ترین معیارها و استانداردهای سنجش جهانی و در نتیجه دستیابی به یک مدرک تحصیلی  دارای اعتبار و با ارزش در هر کجای جهان، یکی از مهترین و اصلی‌ترین دلایلی است که افراد اقدام به مهاجرت تحصیلی می‌کنند

همچنین از دیگر مزایای بسیار قابل توجه در مهاجرت تحصیلی این بوده که این روش فرد را قادر میسازد تا علاوه بر اخذ مدرک بین‌المللی و معتبر، مهارت زبانی خود را نیز تقویت نماید و در واقع به یک زبان زنده‌ی دیگر در دنیا مسلط گردد

۲-موقعیت های شغلی بهتر و حقوق و مزایای بیشتر

یکی از اهداف  قابل توجه متقاضیان مهاجرت تحصیلی، این است که پس از پایان دوره تحصیلی‌شان در کشور مورد نظر، مجوز کار اخذ نموده و با ورود به دنیای اشتغال از یک تجربه کاری و زندگی متفاوت و همچنین میزان حقوق و مزایای بالاتر در زمینه شغلی خود بهره‌مند گردند.

۳-اخذ اقامت و شهروندی آن هم در مسیری آسانتر

مهاجرت تحصیلی بهترین پل برای اخذ اقامت دائم کشور مقصد می‌باشد.

طبق آمارهای رسمی و موجود در موتور های جستوجوگر، درصد  کثیری از دانشجویانی که به قصد تحصیل به کشوری پیشرفته‌تر و به ویژه مقاصد محبوب تحصیلی مانند کانادا، استرالیا، آمریکا، انگلیس، آلمان و… مهاجرت میکنند، به قصد اخذ اقامت و ماندن در کشور مقصد برای همیشه در این مسیر قدم بر می‌دارند.

با توجه به لیست ۱۰کشور برتر مهاجرت تحصیلی شما کجارو انتخاب میکنید؟

با ارزوی موفقیت برای شما همراهان گرامی اسمارت رنکینگ.

منبع: تیم تخصصی اسمارت رنکینگ

Hamimohajer

وارد کردن عنوان نمایشی در هاور

Hover Box Element

برای تغییر این متن روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

به پست بالا نظر دهید

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *