Close
logo-samandehi
بسته

۱۰سایت شماره مجازی رایگان

زمان مطالعه این مطلب: ۳ دقیقه
تبلیغ-3

۱۰سایت شماره مجازی رایگان

شاید شماهم همچون سایر افراد بارها از شماره مجازی استفاده کرده باشید و برای خرید ان مبلغ زیادی راهزینه کرده باشید امروز دراین بخش ازسایت ما میخاهیم ۱۰ سایتی که شماره مجازی رایگان به اشتراک می گذارد را معرفی کنیم. توجه داشته باشید این ۱۰ سایت کاملا امن هستند وهیچ کدی ازشما دریافت نمیکنند.

طبق آمار موجود در موتورهای جستجو ۱۰سایت شماره (مجازی) رایگان به شرح زیر می باشد:

receive-smss.com

freesmscenter.com

۷sim.net

sms.sellaite.com

freeonlinephone.org

quackr.io

receivesms.co

receivefreesms.com

 freephonenum.com

hs3x.com

۱- receive-smss.com

اولین سایت از لیست ۱۰ تایی ما سایت receive-smss.com است که درآن ازهرکشور مانند امریکا روسیه هلند و…شماره مجازی رایگان و پرمیوم وجود دارد. البته بیشتر شماره ها رایگان می باشد…

Screenshot (67)

۲- freesmscenter.com

دومین سایت ازلیست ما سایت freesmscenter.com است که دارای شماره  ۹ کشور می باشد با شماره مجازی های کاملا رایگان!

این سایت بسیار شلوغ است بنابراین ممکن است پیامها با تاخیر ارسال شوند.

lumen5-1024x819

۳- ۷sim.net

سومین سایت ازلیست ده تایی ما که تقریبا اکثر شماره مجازی کشور ها(روسیه، ایالات متحده آمریکا، انگلستان، کانادا، اسپانیا، بلژیک، سوئد و …)را به اشتراک می گذارد سایت ۷sim.net است.

Screenshot (69)

۴- sms.sellaite.com

چهارمین سایت از لیست ما که فقط شماره  استونی را به اشتراک می گذارد sms.sellaite.comاست .

خوبی آن این است که قابل اعتماد هستند زیرا به سرعت شماره تلفن جایگزین را از وب سایتی که کار نمی کند حذف می کنند. نقطه ضعف این است که اگر دروازه پیام کوتاه نتواند هیچ پیامی را در هر زمان خاص به استونی ارسال کند، کار نخواهد کرد.

Screenshot (71)

۵- freeonlinephone.org

پنجمین سایت ازلیست ده تایی ما سایت freeonlinephone.org است  این سایت ۵ شماره تلفن  از آمریکا و ۳ شماره تلفن از بریتانیا برای دریافت پیام های متنی آنلاین ارائه می دهد. یکی از اشکالات سرویس آنها تاخیر در دریافت پیامک از شماره با توجه به کاربرانشاناست.

Screenshot (72)

۶- quackr.io

ششمین سایت درلیست امروز ما سایت quackr.io است که یکی از بهترین سایت های ارائه دهنده شماره (مجازی) رایگان و پرمیوم می باشد این سایت دارای شماره مجازی های کم یاب مانند کشور های ( کره جنوبی , پاکستان , بلغارستان , سوئیس , هلند , برزیل , اسرائیل , اندونزی و … ) می باشد.

Screenshot (73)

۷- receivesms.co

هفتمین سایت درلیست امروز ما سایتreceivesms.coاست که دارای ۶ کشور با شماره مجازی های بسیار شلوغ می باشد در ثانیه پیامک های بسیار زیادی به همه شماره های این سایت ارسال میشود که دلیل آن شلوغ بودن این سایت است

Screenshot (74)

۸- receivefreesms.com

هشتمین سایت از لیست ما سایتreceivefreesms.com است که دارای ۱۴ کشور با شماره مجازی های بسیار بسیار خلوت می باشدوشما به راحتی میتوانید پیامک های دریافتی خود را بلافاصله چک کنید.

Screenshot (75)

۹- freephonenum.com

نهمین سایت ازلیست ده تایی امروز اسمارت رنکینگ سایتfreephonenum.com است که فقط شماره مجازیه دو کشور را قرار میدهد و هر دوهفته یکبار انها را تغییر میدهد بنابراین اکثر شماره ها سالم هستند

Screenshot (76)

۱۰-hs3x.com

اخرین سایت درلیست امروز ما سایتhs3x.com است که فقط شماره مجازی امریکارا ارائه میدهد بعداز وارد کردن شماره بلافاصله شما میتوانید پیامک را دریافت کنید

Screenshot (77)
منبع:تیم تخصصی اسمارت رنکینگ

وارد کردن عنوان نمایشی در هاور

Hover Box Element

برای تغییر این متن روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

به پست بالا نظر دهید

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *