Close
logo-samandehi
بسته

۱۰سایت برتر خریدانواع طلا

زمان مطالعه این مطلب: ۳ دقیقه
تبلیغ-3

۱۰سایت برتر خرید انواع طلا

طلا همیشه مورد توجه بانوان در سرتاسر جهان بوده است.یک لوازم زینتی کاربردی که ارزش فراوانی نیز دارد و به همین دلیل طلافروشان بسیاری درسرتاسر جهان وجود دارد.

امروزه خرید انلاین بسیار رواج پیدا کرده اما ایا کسی حاضراست این کالای باارزش را اینترنتی و به صورت انلاین خرید کند؟ ازآنجایی‌که خرید اینترنتی طلا دارای ریسک است و احتمال دریافت طلای تقلبی وجود دارد، بسیاری از افراد از انجام این کار سرباز می‌زنند.

اما درصورتی‌که با سایت‌های معتبر خرید طلا آشنا باشید، می‌توانید با خیال راحت این کار را انجام دهید…

طبق آمار موجود در موتورهای جستجو ۱۰سایت برترخریدانواع طلا به شرح زیر می باشد:

دیجی زرگر

پرسته

دیوراگالری

گالری طلای ازادی

ساعتچی

زرشاپ

زرطلا

تریص

زر

جمینو

دیجی زرگر

دیجی زرگر یک سایت‌های باسابقه در حوزه فروش طلا و سکه است که چند سالی است فعالیت می‌کند و می‌توان گفت اعتبار خوبی نیز نزد کاربران کسب کرده است. اگر می‌خواهید به‌صورت اینترنتی اقدام به خرید  طلا یا سکه کنید، می‌توانید ازاین سایت استفاده نمایید.

t (52)

پرسته

این فروشگاه به‌صورت تخصصی درفروش جواهرات طلا و سکه فعالیت می‌کند و کار خودش را از سال ۱۳۹۰ شروع کرده است. دفتر اصلی این وب‌سایت در شهر تهران قرار دارد و شما می‌توانید علاوه بر خرید اینترنتی، به‌صورت حضوری نیز به این فروشگاه مراجعه کرده و خریدتان را انجام دهید.

محصولات ارائه‌شده در این وب‌سایت دارای تنوع زیادی است. قیمت‌های ارائه‌شده در این وب‌سایت به‌صورت روزانه و بر اساس تغییرات بازار طلا به‌روزرسانی می‌شوند و می‌توانید جواهرات موردنظرتان را بر اساس بهترین قیمت بازار خریداری کنید.

Screenshot (53)

دیوراگالری

دیورا گالری یکی از وب‌سایت‌های معتبری است که در این زمینه فعالیت می‌کند. اگر می‌خواهید جواهراتی خریداری کنید، حتماً به این فروشگاه سر بزنید؛ انواع ساعت طلا، گردنبند، دستبند، انگشترهای مختلف در طرح‌های گوناگون و … را می‌توانید به‌سادگی در دیورا گالری پیدا کنید.

Screenshot (54)

گالری طلای ازادی

گالری طلای آزادی فروشگاه تخصصی در زمینه فروش طلا و سکه است و دارای نماد اعتماد الکترونیکی است که باعث می‌شود با خیالی آسوده بتوانید از آن خریدتان را انجام دهید. انگشتر مردانه و زنانه، گردنبند، النگو و… در طرح‌های مختلف در گالری طلای آزادی وجود دارند و حتی می‌توانید قبل از خرید، مشاوره رایگان بگیرید.

Screenshot (55)

 ساعتچی

ساعتچی معمولاً به خاطر داشتن دسته‌بندی‌های ساده و ارائه محصولات با طرح‌های مختلف شناخته می‌شود و افراد می‌توانند با مراجعه به آن، جواهرات مدنظر خودشان را به‌سادگی پیدا کنند.یکی از قابلیت‌های خوب این فروشگاه ضمانت بازگشت و تعویض است یعنی اگر محصولی را تحویل گرفته و ایرادی داشت، می‌توانید تا مدت معینی پس از تحویل، آن را برگردانید.

Screenshot (57)

 زر شاپ

جواهرات این وب‌سایت بر اساس سلیقه روز مردم طراحی و تولید می‌شوند و همین باعث می‌گردد که با طرح‌های تکراری در آن روبرو نباشید.و همچنین مانند سایت ساعتچی ضمانت بازگشت و تعویض نیز دارد.

Screenshot (58)

زر طلا

بازه‌های قیمتی مختلفی که در صفحه اصلی این فروشگاه قرار دارند باعث می‌شوند که صرفاً محصولاتی را مشاهده کنید که با بودجه موردنظر شما هماهنگ‌اند و پس از انتخاب گزینه مدنظر، خریدتان را انجام دهید.

یکی از پرطرفدارترین محصول این سایت، دستبندهای کارتی هستند که وارداتی هستند. قیمت‌های ارائه‌شده توسط زر طلا نسبت به بسیاری از سایت‌های دیگر مناسب‌تر به نظر می‌رسند.

Screenshot (61)

 تریص

هفتمین گزینه لیست ما که رتبه خوبی را درگوگل دارد، تریص است .شما می‌توانید انواع جواهرات زنانه و مردانه را در این وب‌سایت پیداکرده و خریداری نمایید؛ گوشواره طلا، انگشتر، گردنبند و …، همگی می‌توانند در سبد خرید شما از این وب‌سایت جای داشته باشند.

Screenshot (62)

 زر

زر یکی از وب‌سایت‌های معتبر خرید اینترنتی طلا و سکه است؛ فروشگاه زر به سلیقه مشتریان بسیار احترام میگذارد و یکی ازاهداف این فروشگاه طراحی و ساخت جواهرات براساس سلیقه مشتریان است بنابراین شما دراین وبسایت حق انتخاب بیشتری دارید

Screenshot (63)

جمینو

این وبسایت متنوع ترین فروشگاه اینترنتی است که انواع جواهرات زیبایی را طراحی و بفروش میرساند دسته بندی کاملا حرفه ای این وبسایت به شما این امکان را میدهد تا براساس بودجه خود جواهرات موردنیازتان را خریداری نمایید…

Screenshot (64)
منبع:تیم تخصصی اسمارت رنکینگ

وارد کردن عنوان نمایشی در هاور

Hover Box Element

برای تغییر این متن روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

به پست بالا نظر دهید

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *