Close
logo-samandehi
بسته

۱۰برند برتر شامپو بدن

زمان مطالعه این مطلب: ۳ دقیقه
تبلیغ-3

۱۰ برند برتر شامپو بدن

شامپو بدن معمولا با پوست لطیف‌تر و ملایم‌تر از صابون حمام است و اگر شما پوست حساسی دارید، شامپو بدن برای شما گزینه بهتری است اما اگر یک پوست خشک یا خیلی خشک دارید، شامپو بدن‌های غیرصابونی بهترین انتخاب برای خرید شامپو بدن هستند.

اصلی ترین تفاوت شامپو بدن با صابون رطوبت بالای این شامپو هاست که علاوه بر تمیزی پوست وظیفه‌ی تامین رطوبت پوست را نیز دارد

طبق آمار موجود در موتورهای جستجو ۱۰ برند برتر شامپو بدن به شرح زیر می باشد:

۱-شوینده بدن اکتیو

۲-شامپو بدن داو

۳-شامپو بدن نیوا

۴-شامپو بدن مای

۵-شوینده بدن فایبرگاس

۶-شوینده بدن سینره

۷-شوینده بدن شون

۸-شامپو بدن باباریا

۹-شوینده بدن بنسر

۱۰-شوینده بدن آگرادو

 

۱-شامپو بدن اکتیو

این محصول با میزان رطوبت مناسب و ویتامین های مناسبی مانند ویتامین E و D که دارد می تواند بهترین انتخاب برای شوینده بدن باشد. این محصول مناسب برای خانم ها و آقایان است و باعث خنک شدن پوست می شود.

unnamed

۲-شامپوبدن داو

همانطور که از نام شوینده بدن کرمی مغذی داو (Dove) پیداست، این محصول دارای مواد مغذی برای پوست بدن است و پس از استفاده پوستی نرم و لطیف را برای مصرف‌کننده به همراه دارد.

dove-shampoo-body-212605619003_0

۳-شامپو بدن نیوآ

شامپو بدن نیوامدل Waterlily And Oil(ساخت المان) برای آقایان و بانوان قابل استفاده است. این محصول جزو پرطرفدارترین شوینده هابوده که با کمک گرفتن از عصاره نیلوفر آبی تعادل PH پوست را حفظ می‌کند.

nivea-pack-20-cream-192613924002-03_0 (1)

۴-شامپو بدن مای

مناسب برای آقایان ، خانم ها و کودکان است و همه افراد می توانند به راحتی از آن استفاده کنند .رایحه این شامپو بدن برای خانم ها و آقایان متفاوت است و طبق جنسیت فرد ، رایحه شامپو بدن مشخص می شود.

body-wash

۵-شوینده بدن فایبرگاس

این شوینده ساخت کشور ایران است برای همین دسترسی راحتی ب ان دارید این محصول قدرت پاک کنندگی بالایی دارد وازطرفی باعث ابرسانی پوست شما نیز می شود.

 

unnamed-1

۶-شامپو بدن سینره

این شوینده از عصاره گیاهانی همچون بامبو ، وجود نمک دریایی و عصاره جلبک دریایی ساخته شده است و می تواند به بدن انرژی مناسبی بدهد و باعث ایجاد طراوت و شادابی و آرامش می شود.

همچنین علاوه براینکه از بوی بد عرق جلوگیری میکند ، باعث می شود که آلودگی کمتری روی پوست شما بنشیند و پوست شما را تقویت میکند.

شامپو-بدن-مخصوص-بانوان-سینره-cinere-حجم-250-میلی-لیتر

۷-شوینده بدن شون

این محصول دارای ویتامین B است و خواص آنتی اکسیدانی برای پوست دارد که باعث طراوت و جوان شدن پوست شما می شود و در واقع به صورت یک پاکسازی عمل میکند.

qc1-gYuk1NNRKi64

۸-شامپو بدن باباریا

شوینده بدن باباریا یک پاک‌کننده درجه یک و بهترین شامپو بدن برای پوست محسوب می‌شود؛ زیرا علاوه بر شستشوی سطح پوست از آلودگی‌ها، حاوی ترکیباتی است که به مرطوب کردن و آبرسانی سلول‌های پوست کمک می‌کنند.

7-41

۹-شوینده بدن بنسر

این محصول مناسب برای تمامی آقایان است و حاوی ذغال و ژل کرمی است که باعث نرمی و لطافت پوست ها می شود. این محصول از ورود میکروب ها و آلودگی ها بر منافذ پوست جلوگیری میکند و باعث پاک بودن و درخشان و شفاف شدن  پوست می شود.

..

۱۰-شوینده بدن آگرادو

برند آگرادو تولید‌کننده یکی از انواع بهترین شامپو بدن است. مهم‌ترین ویژگی این محصولات این است که فرمولاسیون آن‌ها حاصل ترکیبات بسیار ملایمی است که تعادل PH پوست را به هم نمی‌زنند و بیشترین میزان سازگاری با پوست بدن را دارند.

یکی از مهمترین ویژگی این محصول خاصیت مرطوب کنندگی ان است.

5-43
منبع:تیم تخصصی اسمارت رنکینگ

وارد کردن عنوان نمایشی در هاور

Hover Box Element

برای تغییر این متن روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

به پست بالا نظر دهید

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *