Close
logo-samandehi
بسته

۱۰ پخش کننده ویدیو برتر

زمان مطالعه این مطلب: ۲ دقیقه
تبلیغ-3

۱۰ پخش کننده ویدیو برتر

بر اساس اطلاعات موجود در موتورهای جستجو لیست ۱۰ پخش کننده ویدیو برتر در جهان به شرح زیر می باشد:

  1. VLC Media Player
  2. Media Player Classic Home Cinema
  3. PotPlayer
  4. GOM Player
  5. Plex
  6. KMPlayer
  7. Windows Media Player
  8. Kodi
  9. MediaMonkey
  10. DivX

برای اینکه بهترین کیفیت صدا و تصویر را در هنگام تماشای فایل های ویدیویی خود داشته باشید ، به یک پخش کننده ویدیویی مناسب نیاز دارید . ما ۱۰ پخش کننده ویدیو برتر را در فهرست بالا جمع آوری کرده ایم .

برای کسانی که به دنبال ابزاری برای پخش کننده ویدیو ها بدون ایجاد نویز و یا هر صوت اضافی دیگر هستند ، این پخش کننده های ویدیویی بسیار مناسب هستند . آن ها به سرعت بارگیری می شوند ، رایگان هستند و کار کردن با آن ها بسیار ساده است .

ویژگی که برخی از این پخش کننده ها دارند ، این است که شما می توانید از آن ها برای گوش دادن به موسیقی ، تماشای فیلم و برنامه های تلویزیونی استفاده کنید و حتی می توانید از آن ها به عنوان یک دستگاه برای ضبط پخش زنده تلویزیون نیز مورد استفاده قرار دهید .

با پیشرفت فناوری در سال های اخیر برنامه ها و نرم افزار های جالب و کار آمدی به وجود آمده اند . امروزه تماشای فایل های صوتی تصویری با پخش کننده های پیشرفته تجربه ای به یاد ماندنی را برای شما ایجاد می کنند .

منبع : تیم تخصصی اسمارت رنکینگ

#ایرانی

وارد کردن عنوان نمایشی در هاور

Hover Box Element

برای تغییر این متن روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

به پست بالا نظر دهید

پست های مرتبط