Close
logo-samandehi
بسته

۱۰ مدل برتر لپ تاپ

زمان مطالعه این مطلب: ۲ دقیقه
تبلیغ-3

۱۰ مدل برتر لپ تاپ

۱۰ مدل برتر لپ تاپ

بر اساس اطلاعات موجود در موتور های جست و جو لیست ۱۰ مدل برتر لپ تاپ در جهان به شرح زیر است:

۱.HP Elite Dragonfily

۲.Apple M1 MacBook Pro 13 inch

۳.Alienware m-15

۴.Dell XPS 13

۵.Surface Laptop 3

۶.Lenovo Yoga C940

۷.HP Spectre x360

۸.Dell XPS 15 8-IN-1

۹.Asus Zenbook 14

۱۰.Huawei MateBook 13

بهترین تاپ های ۲۰۲۲ مشخصات فراوانی را برای انواع فعالیت ها، از ویرایش عکس و ویدئو گرفته تا بازی و حتی کارهای ساده ای مانند : مرور وب، ویدئو کنفرانس و پخش رسانه ارائه می دهند ولی برخی از مشترک لپ تاپ ها قابل ها قابل حمل بودنشان هست با اینکه تبلت ها نسبت به لپ تاپ ها سبک تر و قابل حمل تر هستند ولی اگر برای انجام کار مهمی می خواهید از آنها استفاده کنید ما لپ تاپ را به شما پیشنهاد می کنیم.

دو اصلی که باید راجب لپ تاپ ها دانست :

CPU :اساسا مغز لپ تاپ شما است که مقادیر حیرت انگیز اطلاعات را با سرعت برق پردازش می کند. هر چه قدرتمند تر باشد، لپ تاپ شما سریعتر کار می کند و وظایف سخت تری را می تواند انجام دهد. دو سازنده اصلی آن CPU است Intel،AMD که اکثر لپ تاپ ها اینتل استفاده می کنند یا انتخابی هر دو را ارائه می دهند.

RAM :این مولفه ای است که لپ تاپ یا رایانه شما کمک می کند تا چندین کار را همزمان انجام دهید، هرچه RAM لپ تاپ شما بیشتر باشد، برنامه های بیشتری را می توانید همزمان اجرا کنید و تب های بیشتری را می توانید در مرورگر وب خود باز کنید. همچنین RAM برای بازی و سایر برنامه های پیچیده یا سخت مانند فتوشاپ بسیار مهم است.

منبع : تیم تخصصی اسمارت رنکینگ

#ایرانی

وارد کردن عنوان نمایشی در هاور

Hover Box Element

برای تغییر این متن روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

به پست بالا نظر دهید

پست های مرتبط