Close
logo-samandehi
بسته

۱۰ اپلیکیشن برتر خودرو یاب

زمان مطالعه این مطلب: ۲ دقیقه
تبلیغ-3

۱۰ اپلیکیشن برتر خودرو یاب

طبق اطلاعات موجود در موتور های جستجو لیست ۱۰ اپلیکیشن برتر خودرو یاب در جهان به شرح زیر می باشد :

  1. Google maps
  2. Parkify
  3. Find my car smarter
  4. Waze
  5. Find my car
  6. Find your car with AR
  7. Honk
  8. Anchor point
  9. My car locator free
  10. ParkMe

همه ی ما لحظاتی را تجربه کرده ایم که مکان پارک ماشین خود را فراموش کرده باشیم . ما لیستی از ۱۰ اپلیکیشن برتر خودرو یاب تهیه کرده ایم ، که به شما در اینجور مواقع کمک می کنند .

اپلیکیشن Google maps با ارسال اعلان ، امکان دسترسی به مدت زمان پارک ماشین را به شما می دهد . بنابراین ، این می تواند برای زمانی که در یک مکان با محدودیت زمانی پارک کرده اید ، بسیار مفید باشد .

اکثر کاربران اپلیکیشن Waze ،  آن را به عنوان GPS یا مکان یاب می شناسند ، اما ویژگی یافتن محل پارک خودرو را دارد . کافیست بعد از پارک کردن ، اپلیکیشن را ببندید تا به طور خودکار یک پین به محل پارک خودرو شما بر روی نقشه اضافه کند ، سپس لحظه ای که دوباره اپلیکیشن را باز کنید مکان ماشین شما نمایان می شود .

پیدا نکردن خودرو نه تنها آزار دهنده است بلکه وقت گیر نیز می باشد . شما می توانید با استفاده از یک اپلیکیشن هوشمند و کاربردی ، وقت گرانبهای خود را با راه رفتن در خیابان ها و یا سرگردانی در پارکینگ ها تلف نکنید و به آسانی مکان دقیق خودرو خود را پیدا کنید .

برنامه های مکان یاب خودرو ارزان هستند ، استفاده از آن ها بسیار آسان است و برای صرفه جویی در وقت شما مفید هستند .

منبع : تیم تخصصی اسمارت رنکینگ

#ایرانی

وارد کردن عنوان نمایشی در هاور

Hover Box Element

برای تغییر این متن روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

به پست بالا نظر دهید

پست های مرتبط