Close
logo-samandehi
بسته

۱۰ برنامه برتر برای دانشجویان

زمان مطالعه این مطلب: ۲ دقیقه
تبلیغ-3

۱۰ برنامه برتر برای دانشجویان

بر اساس اطلاعات موجود در موتورهای جستجو لیست ۱۰ برنامه برتر برای دانشجویان به شرح زیر می باشد :

  1. iStudies
  2. Evernote
  3. grammarly
  4. EasyBib
  5. Brainscape
  6. WolframAlpha
  7. Mint
  8. Venmo
  9. SelfControl
  10. headspace

۱۰ برنامه برتر مذکور در لیست بالا ، شامل ده ها هزار برنامه دانشگاهی مانند برنامه های مطالعه ، برنامه های مدیریت زمان ، برنامه های بودجه بندی و… می باشد .

زمانی که برای یک سال تحصیلی جدید آماده می شوید ، ممکن است به یک برنامه ریزی مفید احتیاج پیدا کنید بنابراین ، انتخاب برنامه های مناسب واقعا می توانند تجربه دانشگاهی شما را بهبود ببخشد .

اپلیکیشن Evernote یکی از بهترین برنامه های یادداشت برداری می باشد . اکثر دانشجویان ، مطالب مورد نیاز خود را در یک دفترچه یادداشت می نویسند ، و سپس در مواقع موردنیاز از آن استفاده می کنند ، اما این اپلیکیشن این امکان را به شما میدهد تا یادداشت های تایپ شده و یا ضبط شده (صوتی) ایجاد کنید . هر زمان که نیاز به مطالب خود داشتید ، کافی است آن را بر اساس تاریخ، عنوان ، نوع محتوا یا کلمه ی کلیدی جستجو کنید .

ما فقط ۱۰ برنامه برتر را برای دانشجویان انتخاب کردیم که عمدتا اهداف مختلفی را دنبال می کنند و به صورت رایگان هستند .

دوران دانشگاه می تواند دوران فوق العاده اما استرس زا باشد ، بنابراین داشتن یک برنامه ریزی کامل ، می تواند باعث کاهش اضطراب دانشجویان شود .

منبع : تیم تخصصی اسمارت رنکینگ

#ایرانی

وارد کردن عنوان نمایشی در هاور

Hover Box Element

برای تغییر این متن روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

به پست بالا نظر دهید

پست های مرتبط