Close
logo-samandehi
بسته

۱۰ شهربازی برتر جهان

زمان مطالعه این مطلب: ۲ دقیقه
تبلیغ-3

۱۰ شهربازی برتر جهان

بر اساس اطلاعات موجود در موتور های جست و جو لیست ۱۰ شهربازی برتر در جهان به شرح زیر می باشد:

۱. Universal Studios

۲.Gardaland

۳.Disney Land

۴.Pleasure Beach

۵.Beto Carrero World

۶.Walt Disney World’s Magic Kingdom Florida

۷.Port Adventure

۸.Legoland

۹.Fuji-Q Highland

۱۰.Ferrari world, Abu Dhabi

 

شهربازی جز مکان های تفریحی و گردشگری برای هر شهر یا منطقه ای است که می تواند با استفاده از دارایی های بالقوه و بالفعل مخاطب زیادی را به خود جذب کند.

این جذب مخاطب بزرگترین فرصت از نظر اقتصادی و اجتماعی برای شهربازی ها می باشد زیرا با توجه به هزینه های دریافتی در پایین ترین سطح یعنی ورودی و هزینه پارکینگ خودتان محاسبه کنید چهر سرمایه ای در گردش ایجاد می شود.

جدای از این خرید ژتون ها برای وسایل بازی آن هم معمولا در چند نوبت برای کودکان و نوجوانان باعث رونق اقتصادی برای آن مجموعه خواهد شد.

در نظر داشته باشید که در کنار اکثر شهربازی ها کسب و کار های دیگر مثل رستوران ها ، کافه ها ، مراکز خرید و… نیز افتتاح میشود تا با یک تیر چند نشان را مورد هدف قرار داد.

قسمت عمده ای از کسانی که به شهربازی می آیند خود به خود به مکان های دیگر مثل رستوران ها و… جذب می شوند به شرطی که تبلیغ مناسبی داشته باشند.

یکی دیگر از هزینه های تولیدی برای صاحبان شهربازی ها دریافت هزینه تبلیغات از متقاضیان تبلیغات در نمایشگاه می باشد ، تا در فضا های مختلف این تبلیغ انجام شود.

۱۰ شهربازی برتر در جهان لیستی کامل از تمامی شهربازی هایی است که در بزرگترین وسعت و بیشترین وسایل ، تجهیزات و امکانات می باشد که خود الگویی برای کسانی است که می خواهند یک شهربازی افتتاح کنند.

 

منبع : تیم تخصصی اسمارت رنکینگ

#ایرانی

به پست بالا نظر دهید

پست های مرتبط