Close
logo-samandehi
بسته

۱۰ شرکت برتر صنایع غذایی جهان

زمان مطالعه این مطلب: ۲ دقیقه
تبلیغ-3

۱۰ شرکت برتر صنایع غذایی جهان

بر اساس گزارش موجود در سایت اقتصاد نیوز به نقل از دیلی ریکوردرز ، لیست ۱۰ شرکت برتر صنایع غذایی جهان به شرح زیر می باشد :

۱.نستله

۲.پپسی

۳.آن هایزر بوش اینبو

۴.جی بی اس

۵.تایسون

۶.کوکاکولا

۷.مارس

۸.آرچر دنیلز میدلند

۹.کارگیل

۱۰.دانون

فرآورده‌های غذایی و نوشیدنی‌ها یکی از عظیم‌ترین صنایع کنونی جهان به‌شمار می‌آیند.

در ادامه خالی از لطف نخواهد بود اگر نگاهی به لیست ۱۰ شرکت برتر صنایع غذایی جهان و بزرگترین شرکت های مواد غذایی مصرفی بیندازیم. برای تهیه و تدوین این رتبه‌بندی ، بر میزان درآمد سالیانه شرکت‌ها تکیه شده است.

شرکت های صنایع غذایی با چه چالش هایی رو به رو هستند؟

طی سالیان اخیر این صنعت با توفان‌هایی در مسیر خود مواجه شده است که می‌توان به رشد کند در بازارهای نوظهور، افت قیمت‌ها و تغییر در سلیقه مشتریان به سمت محصولات سالم‌تر اشاره کرد. با این حال این صنعت به رشد خود در سطح جهان ادامه داده است و اکنون برخی از بزرگ‌ترین‌ کسب‌و‌کارهای جهانی در این بخش فعالیت می‌کنند.

در سراسر جهان شرکت‌های بسیاری در حوزه FMCG در حال فعالیت‌اند و این شرکت‌ها با توجه به نیاز همیشگی جامعه به مواد خوراکی، جزو معدود صنایعی هستند که عملکرد ثابتی در حین فعالیت ندارد.

با شیوع ویروس کرونا، صنایع غذایی مصرفی یا FMCG نیز مانند بسیاری از صنایع فعال در جهان، سالی سخت و پر فراز و نشیب را پشت سر گذاشته‌اند. با این وجود در نیمه دوم سال ۲۰۲۰ نشانه‌هایی از رشد در این صنعت مشاهده شد.

در حال حاضر چالش‌های زیادی پیش روی صنایع غذایی مصرفی هست و همچنین نوع رفتار مصرف‌کننده نیز مدام در حال تغییر است.

سرعت واکنش شرکت های تولید کننده مواد غذایی باید بسیار بالا باشد. طوری که نیاز‌های مصرف کننده که هر روز با دیروز فرق می‌کند را برآورده کند.

اطلاعات فوق را به همراه توضیحات بیشتر می توانید در این آدرس مشاهده نمایید.

منبع: تیم تخصصی اسمارت رنکینگ

به پست بالا نظر دهید

پست های مرتبط