Close
logo-samandehi
بسته

۱۰ شرکت برتر جهان

زمان مطالعه این مطلب: ۲ دقیقه
تبلیغ-3

۱۰ شرکت برتر جهان

10 شرکت برتر جهان با توجه به میزان ارزش بازار بهترین ، بزرگ ترین ، پردرآمدترین و موفق ترین شرکت های جهان

با توجه به میزان ارزش بازار پردرآمدترین ، موفق ترین ، بزرگ ترین و بهترین شرکت های جهان ، لیست ۱۰ شرکت برتر جهان  به شرح زیر می باشد:

۱.آمازون

۲.ماکروسافت

۳.گوگل

۴.اپل

۵.برکشایر هاتاوی

۶.فیسبوک

۷.تنست

۸.علی بابا

۹. جانسون و جانسون

۱۰.بانکداری

بزرگ‌ ترین شرکت‌ های جهان از نظر درآمد، صنایع نسبتاً جدید و با رشد سریع‌تر و صنایع بالغ و با رشد آهسته‌تر را از تجارت الکترونیک و دستگاه‌های فناوری گرفته تا نفت و خرده‌فروشی نشان می‌دهند.

در حالی که هر یک از موفق ترین شرکت‌ های جهان تغییر کسب‌وکار خود را در نتیجه همه‌گیری کووید-۱۹ دیده‌اند، به دلیل مزایای منحصربه‌فردشان به پیشرفت خود ادامه می‌دهند.
پردرآمدترین شرکت های جهان از نظر ارزش بازار در طیف وسیعی از بخش های مختلف بازار از جمله فناوری، خدمات ارتباطی، انرژی، چرخه های مصرف کننده و خدمات مالی فعالیت می کنند.

ارزش بازار یک شرکت با ضرب تعداد کل سهام موجود در بازار قیمت فعلی یک سهم محاسبه می شود. اکثر شرکت هایی که در لیست ۱۰ شرکت برتر جهان قرار دارند، صدها میلیارد دلار درآمد سالانه دارند. با این حال، تعداد کمی از بهترین شرکت های جهان وجود دارند که کمتر از ۱۰۰ میلیارد دلار درآمد سالانه ایجاد می کنند، که نشان می دهد سرمایه گذاران به رشد بالقوه این شرکت ها نسبت به سایر شرکت های موجود در لیست خوش بین هستند.
اکثر شرکت ها در سراسر جهان، کسب و کارهای کوچک هستند. آنها اغلب ستون فقرات یک کشور و اقتصاد محلی نامیده می شوند. اما پس از آن، شرکت های بزرگی نیز وجود دارند که بر کل اقتصاد جهانی تأثیر می گذارند. درآمد آن‌ها به میلیاردها می‌رسد و حتی از مجموع کل کشورها، بیش از مجموع درآمد حاصل می‌کند.

اما بزرگترین شرکت های جهان کدامند؟

لیست رتبه بندی ۱۰ تای برتر به روز شده ما این را به شما نشان می دهد. این رتبه بندی بر اساس آخرین درآمدهایی است که یک شرکت موفق به کسب آن شده است.

نکته قابل توجه حضور نام برخی از موفق ترین شرکت های جهان در این لیست و لیست ۱۰ برند برتر دنیا و حضور مالکلان آن در لیست ثروتمند ترین مردان دنیا می باشد.

منبع : تیم تخصصی اسمارت رنکینگ

#ایرانی

به پست بالا نظر دهید

پست های مرتبط