Close
logo-samandehi
بسته

۱۰ دانشگاه برتر جهان

زمان مطالعه این مطلب: ۲ دقیقه
تبلیغ-3

۱۰ دانشگاه برتر جهان

معرفی10 دانشگاه برتر جهان

بر اساس اطلاعات موجود در سایت timeshighereducation، لیست ۱۰ دانشگاه برتر جهان، رتبه‌بندی دانشگاه‌های برتر جهان که شامل معرفی۱۰ دانشگاه برتر جهان است، به شرح زیر می باشد:

۱.دانشگاه آکسفورد

۲.موسسه فناوری کالیفورنیا

۳.دانشگاه کمبریج

۴.دانشگاه استنفورد

۵.موسسه فناوری ماساچوست

۶.دانشگاه پرینستون

۷.دانشگاه هاروارد

۸.دانشگاه ییل

۹.دانشگاه شیکاگو

۱۰.دانشگاه کالج امپریال لندن

پس از گذراندن مدرسه و وارد شدن به دوران جوانی ، قبولی در دانشگاه بخش مهمی از زندگی ما است که اگر آن را به خوبی بگذرانیم می توانیم مهارت و علم و سپس شغل مناسبی کسب کنیم.

اکثر ما تمام تلاش خود را برای موفق شدن در این مرحله می کنیم. پس بسیار مهم است که از کیفیت دانشگاه ها مطلع شویم و انتخاب درستی داشته باشیم.

در این مسیر معیارهای گسترده ای برای بررسی وجود دارد که اگر بسیار تلاش کنیم می توانیم دانشگاه های کشورهای دیگر را نیز مدنظر داشته باشیم.

وجود دانشگاه های باکیفیت در هر کشور باعث رشد علمی آن منطقه می شود و سپس زمینه ی پیشرفت را فراهم می کند. همچنین می تواند باعث جذب دانشجوهای کوشا از سراسر جهان شود.

رتبه‌بندی دانشگاه‌های برتر جهان، با توجه به شاخص های ارزیابی عملکرد از جمله : شیوه تدریس ، کیفیت امکانات ، تحقیق ، استناد ها ، نگاه بین المللی و ارتباط با صنعت است.

امیدواریم با معرفی۱۰ دانشگاه برتر جهان و ارائه لیست ۱۰ دانشگاه برتر جهان، به شما در یافتن دانشگاه موردنظرتان کمک کرده باشیم.

اطلاعات فوق را به همراه توضیحات بیشتر می توانید در این آدرس مشاهده نمایید.

منبع : تیم تخصصی اسمارت رنکینگ

#ایرانی

به پست بالا نظر دهید

پست های مرتبط