Close
logo-samandehi
بسته

۱۰ شرکت برتر تجهیزات پزشکی جهان

زمان مطالعه این مطلب: ۲ دقیقه
تبلیغ-3

۱۰ شرکت برتر تجهیزات پزشکی جهان

10 شرکت برتر تجهیزات پزشکی در جهان

با توجه به اطلاعات موجود در سایت راد طب، لیست ۱۰ شرکت برتر تجهیزات پزشکی، بزرگترین شرکت تجهیزات پزشکی، که شامل فهرست بهترین برندهای تجهیزات پزشکی در جهان می باشد؛ به شرح زیر است:

۱.medtronic plc

۲.johnson & johnson

۳.philips healthcare

۴.ge healthcare

۵.siemens healthineers

۶.fresenius medical care

۷.abbott laboratories

۸.becton dickinson

۹.cardinal health

۱۰.stryker

بهترین شرکت‌ های تجهیزات پزشکی جهان که انتظار می‌رود در طی سال‌های آینده هم همچنان از نظر فروش تجهیزات پزشکی و بیمارستانی در صدر جدول بازار جهانی باشند.

بنابراین ما سعی کردیم در این قسمت بزرگترین شرکت تجهیزات پزشکی را معرفی کنیم، و لیست ۱۰ شرکت برتر تجهیزات پزشکی جهان را خدمت شما همراهان عزیز ارائه دهیم تا بتوانید از این محتوا به بهترین شکل استفاده نمایید.

این حوزه به سرعت در حال رشد است؛ و با توسعه تکنولوژی در بخش تکنولوژی سلامت و هوش مصنوعی نیز سرمایه گذاری‌های فراوان و موثری در این صنعت صورت گرفته است.

از جمله دلایلی که باعث شده صنعت جهانی تجهیزات پزشکی رشد پایداری داشته باشد، افزایش جمعیت سالخوردگان دنیا که بسیاری از آنها مبتلا به بیماری‌های مزمن هستند، افزایش هزینه‌های مراقبت‌های بهداشتی و پیشرفت فناوری می‌باشد.

فناوری های مبتنی بر هوش مصنوعی در این صنعت، به سرعت در حال رشد و شکل گیری هستند.

از این رو انتظار می‌رود شرکت‌های پیشرو در تولید تجهیزات پزشکی برتر شاهد رشد بیشتر هم باشند.

شرکت مدترونیک یکی از پردرآمدترین و بهترین برندهای تجهیزات پزشکی، و شرکت‌های تولید کننده دستگاه‌ها و تجهیزات پزشکی در طی دهه‌های گذشته بوده است.

در سال ۱۹۶۰ تاسیس شد و در سال ۲۰۱۷ درآمد نزدیک به ۳۰ میلیارد دلار داشته است؛ و در سال ۲۰۱۹ به بزرگترین شرکت تجهیزات پزشکی تبدیل شد.

اطلاعات فوق را به همراه توضیحات بیشتر می توانید در آدرس زیر مشاهده نمایید.

منبع : تیم تخصصی اسمارت رنکینگ

#ایرانی

به پست بالا نظر دهید

پست های مرتبط