Close
logo-samandehi
بسته

۱۰ سایت برتر خبرگزاری در جهان

زمان مطالعه این مطلب: ۲ دقیقه
تبلیغ-3

۱۰ سایت برتر خبرگزاری در جهان

10 سایت برتر خبری در جهان ، بهترین و معتبرترین خبرگزاری های دنیا

طبق اطلاعات موجود در سایت کوک موبایل درباره ی بهترین و معتبرترین خبرگزاری های دنیا ، لیست ۱۰ سایت برتر خبری در جهان روز را در سایت های به شرح زیر می باشد :

۱.Comcast

۲.Thomson Reuters

۳.Warner Bros. Discovery

۴.Paramount Global

۵.Naspers

۶.FOX Corp

۷.News Cor

۸.IACI

۹.Nexstar Media Group

۱۰.The New York Times Company

جهان بر اساس اخبار حرکت می کند و به طور مستقیم و غیرمستقیم بر زندگی ما تأثیر می گذارد. از تصمیمات مبتنی بر پوشش بازارهای مالی و تحولات سیاسی گرفته تا تصمیمات مبتنی بر اخبار محلی یا گزارش های آب و هوا.

اخبار در قالب‌های مختلفی در دسترس و قابل بررسی است: دیجیتال (محتوای اخبار آنلاین)، چاپی (روزنامه‌ها و مجلات)، و پخش (تلویزیون و رادیو).

در اینجا لیست ۱۰ سایت برتر خبرگزاری در جهان را به شما معرفی کردیم که بهترین و معتبرترین خبرگزاری های دنیا هستند و می توانید با مراجعه به این سایت های خبری از اطلاعات روز جهان مطلع شوید.

دسترسی مخاطبان یک پارامتر مهم هنگام ارزیابی پتانسیل تجاری شرکت های خبری است. پس، خوب است به خاطر داشته باشید که شرکت های خبری با سرمایه گذاری در مشاغل غیر مرتبط با اخبار که ممکن است شامل نرم افزار، تجزیه و تحلیل داده ها، خدمات املاک و مستغلات باشد، تنوع بیشتری پیدا می کنند.

معرفی معتبر ترین سایت های خبرگزاری در جهان:

سرمایه‌گذارانی که به‌دنبال سرمایه‌گذاری در شرکت‌های خبری هستند باید تجارت کلی یک شرکت را به دقت مطالعه کنند ؛ زیرا ، باید اطمینان حاصل کنند که عملیات آن با مشخصات سرمایه‌گذاری مورد نظرشان مطابقت دارد یا خیر .

مطالب فوق را به همراه اطلاعات بیشتر می توانید در این آدرس مشاهده نمایید.

منبع : تیم تخصصی اسمارت رنکینگ

#ایرانی

به پست بالا نظر دهید

پست های مرتبط