Close
logo-samandehi
بسته

۱۰ پیام رسان برتر جهان

زمان مطالعه این مطلب: ۲ دقیقه
تبلیغ-3

۱۰ پیام رسان برتر جهان

10 پیام رسان برتر جهان و بهترین ، پرطرفدارترین و امن ترین پیام رسان های دنیا

طبق اطلاعات موجود در سایت statista درباره ی بهترین ، پرطرفدارترین و امن ترین پیام رسان های دنیا ، لیست ۱۰ پیام رسان برتر جهان به شرح زیر می باشد:

۱.واتساپ

۲.فیسبوک مسنجر

۳.وی چت

۴.کیو کیو

۵. اسنپ چت

۶.تلگرام

۷.اسکایپ

۸.وایبر

۹.لاین

۱۰.اینستاگرام

نیاز به ارتباط با انسان های دیگر همواره یکی از مهمترین نیازهای انسان بوده است.به همین دلیل سرمایه گذاری روی اپلیکیشن های ارتباطی بسیار هوشمندانه است.البته به این شرط که امکانات قابل توجهی داشته باشند.

امروزه پیوند جدانشدنی ای بین ما و دنیای دیجیتال ایجاد شده است.بخش مهمی از دنیای دیجیتال شامل پیام رسان ها می شود.که تعداد آنها زیاد است و در سال های اخیر به علت تحریم ها حتی پیام رسان های ایرانی زیادی هم اضافه شده اند.البته UI و UX(رابط کاربری) آنها جای پیشرفت زیادی دارد.

امکانات این پیام رسان ها روز به روز در حال پیشرفت است. در سال های اخیر به ترتیب امکان ارسال عکس و فیلم ، ارسال ویس ، تماس ، استیکر ها و تماس تصویری با تعداد افرادی زیاد اضافه شده اند و ما می توانیم از آنها استفاده کنیم.

اکثر ما هر روز از بهترین ، پرطرفدارترین و امن ترین پیام رسان های دنیا استفاده می کنیم و نسبت به آنها شناخت داریم. اما باز هم امکان دارد پیام رسان های بسیار خوبی وجود داشته باشند که ما آنها را امتحان نکرده باشیم. به همین دلیل لیست ۱۰ پیام رسان برتر جهان می تواند بسیار مفید باشد.

کدام اپلیکیشن بهترین انتخاب است؟

همه ی پیام رسان ها امکان برقراری ارتباط با همه جای دنیا را برای ما فراهم می کنند. فقط تفاوتشان در این است که هر کدام تمرکز را روی یک بخش گذاشته اند. به عنوان مثال تمرکز اینستاگرام روی اشتراک گذاری عکس و فیلم و لحظه ها تمرکز دارد و در کنار آن می توانیم صحبت خصوصی هم داشته باشیم.

اما تمرکز توییتر روی اشتراک گذاری متن و خبر می باشد و برای صحبت های جدی تر استفاده می شود. به همین ترتیب باید کاربرد اصلی هر اپلیکیشن و امکاناتش را سرچ کنید و سپس مناسب ترین برای خودتان را انتخاب کنید.

اطلاعات فوق را به همراه توضیحات بیشتر می توانید در این آدرس مشاهده نمایید.

منبع: تیم تخصصی اسمارت رنکینگ

#ایرانی

به پست بالا نظر دهید

پست های مرتبط