Close
logo-samandehi
بسته

۱۰ کارآفرین برتر جهان

زمان مطالعه این مطلب: ۲ دقیقه
تبلیغ-3

۱۰ کارآفرین برتر جهان

10 کارآفرین برتر جهان

طبق اطلاعات موجود در موتورهای جست و جو و بر مبنای میزان اثرگذاری و تحول در صنعت ، لیست ۱۰ کارآفرین برتر جهان، ۱۰ کارآفرین برتر دنیا، که شامل معروف ترین کارآفرینان جهان می باشد به شرح زیر است:

۱.بیل گیتس

۲.استیو جابز

۳.مارک زاکربرگ

۴.جف بزوس

۵.ریچارد برانسون

۶.مارک کوبان

۷.آنتونی رابینز

۸.آریانا هافینگتن

۹.هنری فورد

۱۰.جک ما

کارآفرین کیست؟

کارافرین فردی مبتکر, اهل چالش, خلاق و اهل ریسک می باشد و همانند یک راهنما افرادی را در درون یک مجموعه برای رسیدن به هدفی مشخص هدایت می کند.

بنابراین لزوما هر شخصی که کاری را برای دیگران ایجاد می کند کارافرین نیست.

کارافرین کسی است که چیز جدیدی خلق می نماید؛ مثلا یک راهکار ارائه می دهد یا تجارت جدیدی خلق می کند. ممکن است کارافرین شخصا ایده ای نداشته باشد اما قطعا همان کسی است که ایده ای را به واقعیت تبدیل می کند.

نکته ای که قابل توجه می باشد این است که برای شروع این مسیر نیاز است خصوصیاتی را در خود ایجاد کنیم. اول از همه باید بدانیم که مسیر بسیار طولانی ای را در پیش داریم. پس باید در مقابل مشکلات و سختی ها مقاوم باشیم و راه حل های مناسبی پیدا کنیم.

همچنین باید ابتکار عمل و قدرت مدیریت و اینده نگری داشته باشیم. در کنار این ها کارافرین برای ساخت یک سازمان هدفمند باید قابلیت قانع کردن سرمایه گذاران را نیز داشته باشد.

۱۰ کارآفرین برتر دنیا که شامل ثروتمندترین های جهان نیز می شوند در این لیست قابل مشاهده است.

در سال ۲۰۲۰ جف بزوس جایگاه ثروتمندترین فرد جهان را از بیل گیتس ربود و در این رقابت از او پیشی گرفت.

از ویژگی های دیگر این لیست که مبنای معرفی در بهترین ها قرار گرفتند حجم گسترش فعالیت در زمینه تخصصی خود و میزان اثرگذاری آن ها در سطح جهانی بوده است. این افراد عملا در حوزه ی ورود کرده انقلابی به پا کرده اند.

ما در اینجا معروف ترین کارآفرینان جهان را معرفی و لیستی از ۱۰ کارآفرین برتر جهان تهیه کرده ایم تا شما همراهان عزیز از این محتوا استفاده کنید و از مسیر این افراد هدفمند و تلاشگر ایده بگیرید.

منبع : تیم تخصصی اسمارت رنکینگ

#ایرانی

به پست بالا نظر دهید

پست های مرتبط