Close
logo-samandehi
بسته

۱۰ خودروسازی برتر جهان

زمان مطالعه این مطلب: ۲ دقیقه
تبلیغ-3

۱۰ خودروسازی برتر جهان

10 شرکت و برند های برتر خودروسازی جهان

طبق اطلاعات موجود در سایت businessupturn درباره ی شرکت های برتر خودروسازی ، لیست ۱۰ خودروسازی برتر جهان بر مبنای ارزش برند در دنیا به شرح زیر می باشد:

۱.تسلا

۲.تویوتا

۳.فولکس واگن

۴.جنرال موتورز

۵.دایملر

۶.هوندا

۷.بی ام وی

۸.فورد

۹.فراری

۱۰.هیوندا

مردم از هر سنی به  ماشین علاقه دارند . با وجود بسیاری از اتومبیل های نفس گیر و  آخرین فناوری های آنها ، تمایل به وسایل نقلیه واضح است .

بنابراین مردم تقریبا از هر کشوری مشتاقانه منتظر عرضه وسایل نقلیه جدید از سازندگان برتر در سراسر جهان هستند . به خصوص در کشورهای اروپایی و توسعه یافته ، شور و شوق برای اتومبیل های جدید بسیار زیاد است .

بهترین خودروسازی ها در سراسر جهان هر ساله خودروهای جدیدی را روانه بازار می‌کنند زیرا مشتریان همیشه می‌خواهند بدانند چه چیزی در خودروهای جدید پیشرفت کرده است .

رقابت شدیدی بین ۱۰ برند و شرکت های برتر خودروسازی جهان وجود دارد تا با ارائه بهترین خدمات به مصرف کنندگان خود ، به رتبه برتر دست یابند .

این وسیله نقلیه توسط مصرف کنندگان بر اساس کیفیت ، ایمنی ، راحتی صندلی ، عملکرد ، طراحی ، فناوری ، ارزش و مصرف سوخت انتخاب می شود . بنابراین بر اساس این معیارها ، یک خودروساز در رقابت برترین خودروساز بودن از دیگری پیشی می گیرد . بنابراین در اینجا ۱۰ خودروسازی برتر جهان گذاشته شده است .

اطلاعات فوق را به همراه توضیحات بیشتر می توانید در آدرس زیر مشاهده نمایید .

منبع : تیم تخصصی اسمارت رنکینگ

#ایرانی

به پست بالا نظر دهید

پست های مرتبط