Close
logo-samandehi
بسته

۱۰ نرم افزار دفترچه نویسی دیجیتال برتر

زمان مطالعه این مطلب: ۲ دقیقه
تبلیغ-3

۱۰ نرم افزار دفترچه نویسی دیجیتال برتر

طبق اطلاعات موجود در موتورهای جستجو ۱۰ نرم افزار دفترچه نویسی دیجیتال برتر در جهان به شرح زیر است:

  1. MyMemories Suite 9
  2. MemoryMixer
  3. Forever Artisan 5
  4. PhotoMix 5.3
  5. Adobe Photoshop Elements
  6. Smilebox

۷. Advanced-Diary 5.5.1

۸. bia2software

۹. Fairnote Notepad Pro 3.2.8

۱۰. Project Life v2.33.2

اسکرپ بوک یکی از هنرها و سرگرمی های مدرن است.شما برای شروع این کار فقط به یک دفتر کوچک نیاز دارید که می توانید ان را با کاغذ رنگی و برچسب یا حتی نقاشی های خود پر کنید.از خاطرات خود در ان بنویسید یا جمله هایی به یاد ماندنی اضافه کنید.

حتی می توانید این کار را در گوشی یا سیستم با نرم افزار های دیجیتال انجام دهید و یک اسکرپ بوک دیجیتالی داشته باشید.

بهترین نرم افزار دیجیتال اسکرپ بوک، هنر شگفت انگیز سازماندهی عکس را به عصر دیجیتال مدرن می آورد. تصاویر آنلاین، بریده های دیجیتالی و شکوفایی های هنری خود را در یک دفترچه جمع آوری کنید که می تواند برای مشاهده و اشتراک گذاری در هر جایی ذخیره شود.

بسیاری از بهترین برنامه‌های نرم‌افزار دفترچه‌نویسی دیجیتال به شما این امکان را می‌دهند که هنگام مرتب کردن تصاویر در دفترچه یادداشت خود، تصاویر را برش دهید، اندازه آن را تغییر دهید و حتی آن‌ها را لمس کنید. این به شما امکان می دهد تصاویر خود را برای یک پروژه، به عنوان بخشی از یک هدیه، مرتب کنید تا افکار خود را روی صفحه مانیتور پایین بیاورید و هر دلیل دیگری که ممکن است بخواهید دفترچه یادداشت بردارید.

برای کسانی که از اسکرپ‌بوک‌های فیزیکی به دفترچه‌نویسی دیجیتالی جهش می‌کنند، نگران نباشید، حتی خدماتی وجود دارد که به شما امکان می‌دهد از پروژه نهایی خود پرینت بگیرید. اینها می توانند گزینه های عالی برای کسانی باشند که به دنبال ایجاد یک کتاب عکس هستند.

اگر در دنیای فناوری اطلاعات فعالیت می کنید و ۱۰ نرم افزار دفترچه نویسی دیجیتال برتر را نمی دانید باید به شما اخطار دهیم چون شما در حال عقب ماندن از رقبا خود هستید.

منبع : تیم تخصصی اسمارت رنکینگ

#ایرانی

#ایرانی

در این قسمت ما به شما بهترین نسخه و موفق ترین الگوی ایرانی این مطلب را خدمت شما ارائه خواهیم داد.

 

 

لینک ورود

به پست بالا نظر دهید

پست های مرتبط