Close
logo-samandehi
بسته

۱۰ رابط کابل برتر

زمان مطالعه این مطلب: ۲ دقیقه
تبلیغ-3

۱۰ رابط کابل برتر

کابل

طبق اطلاعات موجود در موتور های جستجو لیست ۱۰ رابط کابل برتر در جهان به شرح زیر می باشد :

۱. D-Link DGS-1008G
۲. Netgear GS305E
۳. TP Link TL-SG1005D
۴. TrendNET TEG-S50g
۵. Linksys LGS105
۶. D_link DGS_1008G

بهترین کلیدهای شبکه های محلی کابل را می خواهیم به شما معرفی کنیم. بهترین سوئیچ ها صورتی ایده‌آل هستند که به دستگاه‌های زیادی با بهترین سرعت ممکن متصل باشند و بین انها ارتباط برقرار کنند.

اگر در حال ساخت یک شبکه خانگی هستید، انتخاب بهترین رابط های کابل در لیست خرید شما قرار دارد. Wi-Fi تمام تلاش خود را برای ارایه خدمات به ما می کرد، و با ورود Wi-Fi 6 E و Wi-Fi 7 به یک جایگزین واقعی برای شبکه های سیمی تبدیل شدند.

با این حال، از نظر سرعت و قابلیت اطمینان، شبکه کابلی هنوز بهترین است، و اگر از آن استفاده می کنید، حداقل به یکی از بهترین سوئیچ(کلید) نیاز خواهید داشت.

مزایای سوویچ کابل

کلید به شما این امکان را می دهد که دستگاه های بیشتری را نسبت به حالت عادی به شبکه خود متصل کنید. بنابراین اگر می‌خواهید تلویزیون، رایانه خانگی، کنسول بازی‌های ویدیویی و موارد دیگر را به شبکه سیمی خود وصل کنید، به یک سوئیچ نیاز دارید.

به عنوان مثال، اگر شبکه شما در چندین طبقه کار می کند و می خواهید یک سوئیچ در انتهای آن قرار دهید تا چندین دستگاه را به آن وصل کنید. بهترین سوئیچ‌های می‌توانند ده یا چند پورت را به شبکه شما اضافه کنند.

اگرچه چهار پورت رایج‌تر است، و با سرعت‌های مختلف (گیگابیت برای بهترین خروجی انتخاب کنید) ارایه می شود. سوئیچ مدیریت شده به شما این امکان را می دهد که از طریق شبکه وارد آن شوید و با تنظیمات بازی کنید، که ممکن است برای یک محیط تجاری مناسب باشد، اما برای استفاده خانگی، سوئیچ های مدیریت نشده ارزانتر مناسب هستند.

رابط های کابل برتر هر چیزی را که شما نیاز دارید با سرعت های بالا و هزینه های اجرایی کم انجام می دهند.

منبع : تیم تخصصی اسمارت رنکینگ

#ایرانی

وارد کردن عنوان نمایشی در هاور

Hover Box Element

برای تغییر این متن روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

به پست بالا نظر دهید

پست های مرتبط