Close
logo-samandehi
بسته

۱۰ چمدان برتر

زمان مطالعه این مطلب: ۲ دقیقه
تبلیغ-3

۱۰ چمدان برتر

طبق اطلاعات موجود در موتور های جستجو ۱۰ چمدان برتر در جهان به شرح زیر می باشد :

  1. American Tourister Airconic۲)
  2. Samsonite Elevation Plus Large Spinner۳) Horizon Studios H5۴) The North Face Base Camp Duffel Bag۵) Monos Carry-On Plus۶) Delsey Paris Helium Areo۷) Amazon Basics 30-inch Hardside Spinner۸)samsonite freeform medium spinner

۹)away traval the large suitcase

۱۰)calpak trnk carry-on

انتخاب صحیح بهترین چمدان پایه و اساس سفر شما را تنظیم می کند. چه برای کار سفر کنید، چه برای یک مسافرت سالانه با هواپیما یا یک تعطیلات طولانی.

در فرودگاه، چمدان از اشیاء قیمتی در برابر ضربه، پرتاب و سایر اشیاء که بر روی آن می افتند محافظت می کند. در خارج از ترانزیت، از کالاها در برابر باران یا حتی یک تاکسی در حال عبور که آب به سمت شما می‌پاشد، محافظت می‌کند.

به عنوان یک قاعده کلی، ما یک کیف دوشی را برای کسانی که سفرهای کوتاه‌تری دارند توصیه می‌کنیم. زیرا بارهای سبک‌تر و فشرده برای حمل روی شانه‌های شما مناسب هستند.

برای سفرهای طولانی تر، یک چمدان با چهار چرخ چرخنده ۳۶۰ درجه نسبت به یک چمدان با دو چرخ یا یک چمدان با چرخ های یک جهته برتر است. زیرا مانور دادن با آنها بسیار آسان تر است. به طور مشابه، یک چمدان سخت پوسته ممکن است سنگین‌تر از یک چمدان پوسته نرم باشد. اما لایه‌های اضافی و محافظ آن یک معامله ارزشمند است.

ما در این مطلب ۱۰ چمدان برتر سعی کردیم مطالبی را برای شما همراهان عزیز اماده کنیم که انتخاب و خرید را برای شما راحتتر کنند.

منبع : تیم تخصصی اسمارت رنکینگ

#ایرانی

وارد کردن عنوان نمایشی در هاور

Hover Box Element

برای تغییر این متن روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

به پست بالا نظر دهید

پست های مرتبط