Close
logo-samandehi
بسته

۱۰ مدل برتر چرخ خیاطی

زمان مطالعه این مطلب: ۲ دقیقه
تبلیغ-3

۱۰مدل برتر چرخ خیاطی

چرخ خیاطی

بر اساس اطلاعات موجود در موتور های جست و جو لیست ۱۰مدل برتر چرخ خیاطی در جهان به شرح زیر است:

۱.Singer Stylist 7258

۲.Brother ST150HDH

۳.Singer Quantum Stist 9960

۴.Juki HZL-LB5100L

۵.Brother XR9500PRW

۶.Singer 7640 Confidence

۷.Singer 4423

۸.Janome JW8100

۹.Brother HC1850

۱۰.Juki HZL-A

انواع چرخ خیاطی عبارتند از:

۱-چرخ خیاطی صنعتی ۲-چرخ خیاطی  خانگی

۱- صنعتی : این نوع چرخ خیاطی برای کار های تخصصی مانند زیگزاک،راسته دوزی و … ساخته شده اند و بیشتر برای کارگاه ها مناسب می باشند. همچنین سرعت این چرخ ها بالا بوده و کیفیت دوخت در آن نیز بالا است. وزن، قیمت و ابعاد این چرخ ها نسبت به مدل خانگی بیشتر است.

۲- خانگی :  این نوع چرخ خیاطی دارای قیمت کمتری بوده و از وزن سبک تری نیز برخوردار می باشند. همچنین، دوخت و دور با چنین نوع دوخت در این دستگاه امکان پذیر است و برای کارهای خانگی بسیار مناسب می باشد.

چرخ خیاطی ها انواع مختلفی دارند که با آنها می توانید پارچه را به راحتی تبدیل به یک لباس کنید .

ماشین های چرخ خیاطی به شما کمک می کنند تا شما بتوانید با سرعت بیشتری دوخت خود را کامل کنید و باعث می شوند که دوخت شما مرتب و یک دست شود، چرخ های دوخت انواع بسیاری دارند که هدف مشترک آنها دوخت آسان و در مدت زمان کم است .

ماشین های دوخت کامپیوتری دارای کنترل سرعت یکپارچه هستند که با یک دکمه شروع به دوخت می کنند و با یک نیز دوخت به پایان می رسد.این نوع ماشین های چرخ خیاطی، کار را برای شما بسیار آسان می کنند و دیگر نیاز نیست مانند چرخ خیاطی های قدیم از پدال برای دوخت استفاده کنید و می توانید با حداکثر ( بیشترین ) یعنی ۷۵۰ بخیه در دقیقه لباس و… را که می خواهید دوخت دهید.

منبع : تیم تخصصی اسمارت رنکینگ

#ایرانی

وارد کردن عنوان نمایشی در هاور

Hover Box Element

برای تغییر این متن روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

به پست بالا نظر دهید

پست های مرتبط