Close
logo-samandehi
بسته

۱۰ برنامه برتر مسدود کننده تبلیغات

زمان مطالعه این مطلب: ۲ دقیقه
تبلیغ-3

۱۰ برنامه برتر مسدود کننده تبلیغات

۱۰ برنامه برتر مسدود کننده تبلیغات

طبق اطلاعات موجود در موتور های جستجو ۱۰ برنامه برتر مسدود کننده تبلیغات در جهان به شرح زیر است:

۱.Adblock Plus

۲.Ghostery

۳.AdGuard

۴.uBlock Origin

۵.Adblock

۶.۱Blocker

۷.Opera Browser

۸.Purify

۹.AdAway

۱۰.Privacy Badger

آیا تا به حال برایتان پیش آمده که وارد سایتی شوید و در آن هی تبلیغ آورده شود؟ و تا وارد آن لینک ها نشوید یا حذف را نزنید نمیتوانید از مطالب آن سایت استفاده کنید.

برای جلوگیری از چنین اتفاقاتی شما نیاز به یک برنامه برای مسدود کردن تبلیغات دارید تا دیگر هیچ تبلیغی برای شما آورده نشود.

هدف از این لیست کمک در تصمیم گیری هوشمندانه تر است. مسدود کننده های تبلیغاتی میتوانند سرعت مرورگر شنارا افزایش دهند، از هویت شما محافظت می کنند و تجربه آنلاین شما را بهبود می بخشند.

همانقدر که استفاده از مسدود کننده تبلیغات مفید به نظر می رسد، آنها یک معضل اخلاقی را در بین مصرف کنندگان محتوا و تبلیغ کنندگان ایجاد می کنند. اگر این تلیغات نمایش داده نشوند میزبان وب سایت نمی تواند کسب درآمد کند. اما بسیاری از مسدود کننده های تبلیغات به شما امکان می دهند بعضی از سایت هایی را مسدود کنید که تبلیغات آنها به درد شما نمی خورند.

وقتی صحبت از بهترین مسدود کننده های تبلیغات و برنامه های افرونی حریم خصوصی میشود که می توانید به مرورگر خود اضافه کنید. برای مسدود کردن تبلیغات در یک مرورگر دسکتاپ به تنهایی، AbBlock یا Ghosteryرا امتحان کنید، که با طیف گسترده ای از مرورگر ها کار می کنند.

 

منبع : تیم تخصصی اسمارت رنکینگ

#ایرانی

وارد کردن عنوان نمایشی در هاور

Hover Box Element

برای تغییر این متن روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

به پست بالا نظر دهید

پست های مرتبط