Close
logo-samandehi
بسته

۱۰ اپلیکیشن برتر برنامه ریزی وعده های غذایی

زمان مطالعه این مطلب: ۲ دقیقه
تبلیغ-3

۱۰ اپلیکیشن برتر برنامه ریزی وعده های غذایی

براساس موتورهای جست و جو لیست ۱۰ اپلیکیشن برتر برنامه ریزی وعده های غذایی به شرح زیر است.

۱.Mealime

۲.Paprika

۳.Platejoy

۴.Planeat

۵.Cozi

۶.Pepperplat

۷.Bigoven

۸.eat this

۹.Allrecips

۱۰.Preppear

آیا از سوال های پر تکرار : چه غذایی درست کنم؟که از نظر اقتصادی به صرفه باشد؟ زمان بر نباشد ؟ سالم باشد ؟خسته شده اید؟برای پاسخگویی به این قبیل  سوالات، شما نیاز به یک برنامه برای برنامه ریزی وعده های غذایی خود دارید.ما به شما کمک میکنیم تا بهترین برنامه ریزی را برای وعده های غذایی تان داشته باشد .

برنامه ریزی وعده های غذایی به معنای واقعی کلمه یکی از ساده ترین راه ها برای آسان کردن زندگی شماست. خوشبختانه، برنامه های زیادی وجود دارد که به شما کمک می کنند برنامه ریزی غذا را دقیقا به روشی که می خواهید انجام دهید، انجام دهید.

از فواید استفاده از این اپلیکیشن ها این است که به زندگی شما نظم میدهند، باعث می شوند که غذاهای سالم تری را میل کنید، قبل از پخت هر نوع غذایی به شما می گویند چه مقدار مواد لازم را تهیه کنید در نتیجه جلوگیری می کنند از خرج اصافی، این برنامه ها برای کسانی که رژیم دارند بسیار مفید است چراکه به آنها کالری هر غذا را نشان می دهند.

ما ۱۰ اپلیکیشن برتر برنامه ریزی وعده های غذایی را به شما معرفی کردیم اگر میخواهید با نسخه ایرانی این اپلیکیشن ها  آشنا شوید وارد لینک زیر شوید.

منبع : تیم تخصصی اسمارت رنکینگ

#ایرانی

وارد کردن عنوان نمایشی در هاور

Hover Box Element

برای تغییر این متن روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

به پست بالا نظر دهید

پست های مرتبط