Close
logo-samandehi
بسته

۱۰ برند برتر جهان

زمان مطالعه این مطلب: ۲ دقیقه
تبلیغ-3

۱۰ برند برتر جهان

۱۰ غول برتر اقتصاد جهان تحت عنوان ۱۰ برند برتر جهانی، ارزشمند ترین برندهای جهان که شامل اسامی بهترین برندهای دنیا می باشد ،با توجه به میزان ارزش و دارایی به شرح زیر است:

۱.آمازون ۲۲۰ میلیارد دلار

۲.گوگل ۱۶ میلیارد دلار

۳.اپل ۱۴۰ میلیارد دلار

۴.ماکروسافت ۱۱۷ میلیارد دلار

۵.سامسونگ ۹۴ میلیارد دلار

۶.بانک ای سی بی سی ۸۰ میلیارد دلار

۷.فیسبوک ۷۹ میلیارد دلار

۸.والمارت ۷۷ میلیارد دلار

۹.پینگ آن ۶۹ میلیارد دلار

۱۰.هوآوی ۶۵ میلیارد دلار

چه چیزی باعث می شود یک شرکت ، به یک برند مطرح در دنیا تبدیل شود؟

شرکت های بزرگ با به کار گیری افراد دارای تخصص و خلاق ، نوآوری در عرصه خود ، ارائه خدمات مناسب به مشتری ها ، کیفیت بالای محصولات ، مدیریت درست و آینده نگری به ارزشمند ترین برندهای جهان تبدیل شده اند.

همچنین برند های معتبر در زمان همه گیری ویروس کرونا ، با اندیشیدن تدبیر و استفاده ی درست از این موقعیت نه تنها ضرری نکردند ، بلکه بعضی از این برند ها سود هایی بیشتر از قبل این زمان داشته اند.

تبدیل شدن به یک برند باعث می شود یک شرکت مشتری های همیشگی خود را داشته و افکار عمومی جامعه همیشه در پیروی از آن برند باشد. البته صحبت از میلیارد ها دلار درآمد سالیانه هم در میان است.

با پیشرفت تکنولوژی ، برند هایی که ارتباط مستقیم با تکنولوژی و عرصه ی فناوری دارند، به صورت صعودی در حال پیشرفت هستند و بیش از قبل در این جدول حضور دارند.

ما سعی کردیم در این قسمت اسامی بهترین برندهای دنیا و لیست ۱۰ برند برتر جهان را خدمت شما همراهان عزیز ارائه دهیم تا بتوانید از این محتوا به بهترین شکل استفاده نمایید.

اطلاعات فوق را به همراه توضیحات بیشتر می توانید در این آدرس مشاهده نمایید.

منبع : و تیم تخصصی اسمارت رنکینگ

#ایرانی

به پست بالا نظر دهید

پست های مرتبط