Close
logo-samandehi
بسته

۱۰ باشگاه برتر فوتبال جهان

زمان مطالعه این مطلب: ۲ دقیقه
تبلیغ-3

۱۰ باشگاه برتر فوتبال جهان

بهترین و پرافتخارترین باشگاه های فوتبال جهان، 10 باشگاه فوتبال برتر جهان که بهترین تیم ها در دنیا هستند

بر اساس اطلاعات موجود در سایت تاپ۹۰ درباره ی بهترین و پرافتخارترین باشگاه های فوتبال جهان و امتیاز دهی صورت گرفته در آن ، ۱۰ باشگاه فوتبال برتر جهان که بهترین تیم ها در دنیا هستند به شرح زیر می باشد:

۱.بایرن مونیخ

۲.لیورپول

۳.منچسترسیتی

۴.رئال مادرید

۵.پاریسن ژرمن

۶.اتلتیکو مادرید

۷.اینترمیلان

۸.یوونتوس

۹.لایپزیک

۱۰.بارسلونا

بهترین تیم های فوتبال دنیا در حال حاضر باید حداقل یک جام کسب کرده باشند. آنها باید در فضایی با استانداردهای فنی بالا فوتبال ، اما موثری بازی کرده باشند. مهمتر از همه، آنها باید یک دوره رقابت سخت را تحمل کرده باشند. بنابراین، در اینجا بهترین و پرافتخارترین باشگاه فوتبال جهان را خدمت شما معرفی کردیم.

همانطور که همه ما می دانیم، فوتبال تغییر کرده است و فوتبال باشگاهی محبوب تر از فوتبال بین المللی است. هواداران ۱۰ باشگاه برتر فوتبال جهان در سراسر دنیا به تعداد زیاد از باشگاه خود حمایت می کنند.

برترین باشگاه های اسپانیایی نسبت به دنیا در سطح دیگری است و هم بارسا و هم رئال این را ثابت کرده اند. در کنار آنها غول های لیگ برتر، قهرمان آلمان، قهرمان ایتالیا و پایتخت فرانسه را داریم. این باشگاه های اروپایی یکی از بهترین تیم های جهان به حساب می آیند. 

بایرن مونیخ بزرگترین باشگاه آلمان است و ممکن است هیچ باشگاهی وجود نداشته باشد که از میراث آنها پیشی بگیرد. آن ها ۳۱ عنوان قهرمانی لیگ، ۶ جام اروپا به همراه یک لیگ اروپا، ۲ سوپرجام یوفا، ۲۰ جام حذفی آلمان، ۶ جام لیگ، ۲ جام باشگاه های جهان، ۹ سوپرجام آلمان و ۲ جام بین قاره ای را به دست آورده اند.

اطلاعات فوق را به همراه توضیحات بیشتر می توانید در این آدرس مشاهده نمایید.

منبع : تیم تخصصی اسمارت رنکینگ

#ایرانی

به پست بالا نظر دهید

پست های مرتبط